Burde lagd en egen oppdatert tråd hvor vi kan registrere hva slags amenity kit man får fra forskjellige flyselskapene...
Fabelaktive reisebrev - jeg er imponert over din uovertrufne planleggingsevne! Og for en tur. Hadde du startet reisebyrå måtte de andre i bransjen funnet seg noe annet å gjøre
Det ble vel Rimowa fra Thai vel ? Har akkurat gjennomført en CT til Singapore .... men er for gammel til alle disse stoppene underveis så det ble med noen dager i Singapore - og kun 1 time eller 2 med connections. Via Hong Kong på veien bort - fikk et gjensyn med SAS sine nye Business seter. Hjem igjen med Thai First class - og det er jo ikke så store forskjellen på selve setene på SAS BC og Thai First synes jeg. Det er er selvsagt mere "fuss" rundt landservicen på First med Thai i Bankok - og man får et glass med Dom P i glasset før man sovner på hjemreisen - men de burde vel oppgradert seg litt på kabinen hvis de skal selge seg som "First" produkt videre nå som de beste BC setene er fullt på høyde.
Er ikke stress med alle de stoppene om man planlegger litt, vi hadde guide og sjåfør på alle flyplassene som venter på oss, slappe av kan vi gjøre når vi blir gamle... Rimowa er stas!
Sat*n for en tur! For en som er reisevant og sitter litt stuck for tiden pga små barn er dette tortur å lese Fantastisk jobba, både med planlegging og TR.
Imponerende reisebrev, takk for innsikten @yukho! Satser på å jobbe meg frem til å oppleve noe lignende før Gamle-Erik banker på