Melia! Ankom i 11 tiden, ettersom jeg har Platinium medlemskap hos Melia inkluderer det tilgang til det de kaller level lounge hvor innsjekk/utsjekk, mat, drikke osv blir servert gjennom dagen. Ingen rom klart før kl 13 men da ble det en svømmetur i bassenget i mellomtiden Bestilte to netter her og tok det enkleste rommet de hadde, og ble oppgradert til en av båt suitene de har på resorten her Centurion fordelene begynner å gi valuta for pengene
Frokosten på Melia består av a la carte eller buffet. Serveres i level loungen som ligger rett ved bassenget/stranda. Her er menyen gjennom dagen og på kvelden. I tillegg serveres det snacks, sandwicher og div.
Melia får 10/10. For en fantastisk personlig service de leverte gjennom hele oppholdet. Bra strand og pluss for at det virker ikke så stort pga utformingen de har gjort av hotellet. SALA Chaweng venter nå for to dager før det blir noen dager i Bangkok før retur
SALA Chaweng. Helt nydelig. Flott rom, og utrolig stilig design av hotellet. Stranda er bra, bare synd det er sjøgress i vannet utenfor her Booket rom med basseng, ettermiddagssola kommer inn her så godt å trekke seg tilbake her for å sole seg de siste timene Frokosten var bra med både a la carte og liten buffet
Idag er det 25 september og det er også min 31 årsdag! Skulle egentlig hjem i kveld med EVA men endret til TG Biz BKK-ARN i A350 den 27 sept. Men vi da har nå idag flyttet oss til Bangkok med Bangkok Airways - bord på SOL&LUNA er booket for middag i kveld, så går det videre til Octave senere i kveld så får vi se hva kvelden bringer Tok ett nytt opphold på Conrad. Oppgradert til Grand Premium King, samme som sist.
SOL&LUNA er det bare å styre unna for middag ihvertfall. Hot insta/tiktok spot, så mer blitz av kameraer der enn jeg har sett under hele turen Maten var elendig. Dro videre til Octave, flott utsikt over byen Amex som hadde reservert bord - De hadde ordnet med kake kom det da når vi satte oss ned I kveld blir det Thai til ARN så videre til TRD. Har 8,5t på ARN.. Og SAS har splittet bookingen vår med to ulike PNR så tviler på jeg får oss begge ombooket tidligere
Artig IFE kontroller med kamera Smooth tur til Stockholm, sengen var veldig god og stor plass for en som er 187cm høy Ser ut som flyet her brukes på ARN ruten annen hver dag Forsøkte å booke om til ett tidligere fly opp til TRD men det var ingen tidligere direktefly. Han kunne ikke booke oss om via OSL. Men hadde det vært ett tidligere direkte fly hadde han booket om både meg og fruen med glede (hun var på egen booking og er bare eb medlem) Blir noen timer i sas loungen og amex pop up loungen da Godt med en dusj.
Kom hjem i går kveld Koh Samui blir det nok flere turer til. Samme blir det med Thai Airways, ryddig og greit Om noen skal til Koh Samui og trenger sjåfør kan jeg anbefale AJ. Nr han er +66 81 747 4405 Flott SUV og tar 400 baht i timen Kan betale med kort eller cash. Neste tur blir Chicago og Manila i slutten av november i ANA F og forhåpentligvis LH F Takk for følget