God formiddag fra Don Mueang flyplass i Bangkok. Her skal vi fly med NOK air for første gang. Det kostet noen tiere ekstra å kjøpe premiumbilletter med prioritert, seter fremst og loungetilgang så det var en god verdi. Det er en bitteliten lounge her, men det er nesten ingen folk her og nydelig mat, så vi klager ikke. Har gumlet både dim sum og en nydelig spicy morning glory allerede. Skulle gjerne hatt slik mat i bolaget sine lounger. Drikkeutvalget er ikke noe å skryte av da, så det ble vann til maten. Ha en flott søndag, kjære forum
God morgon frå Sunnfjord. Her blir det nok ein varm og fin dag, og denne skal, som dei mange før, brukast på å montere kjøken. Litt Småsurt at heile godveirsperioden går med til kjøkenbygging, men her vestpå kjem nok godveiret tilbake snart.
God morgen fra Sølvbyen. Her er det godt og i overkant tjenelig vær. Malerjobben del 1 ble ferdigstilt i går, etter avbruddet med hytter, bjønn og ulv. I dag skal plasteret (eller malertapen) rives av, og møbler og ting skal komme på plass. Første utenrikstur er rute CL til DK om 10 dager. Det blir sand i skoene, garantert. Kanskje også i badebuksa. Livet er en reise! Ha en fin søndag!
God morgen! Båthengeren et godt fortøyd i gårdsplassen. Fortsatt knall vær og ingen ting slår utendørs morgenkaffe T-8 Nice
Skyter inn en god morgen fra Oxford, da jeg i dag er på vei til siste dag av RIAT - Royal International Air Tattoo. Høydepunkt i dag blir (forhåpentligvis) å se Lockheed U2 og Avro Lancaster i lufta, og B1 Lancer på bakken! Været er klassisk Britisk - grått og fuktig, men satser på at det gjør bildetagning greit. Jeg tenker å lage en liten post/rapport på forumet om airshowet senere Legger ved bilde av en Spitfire fra fredagens show (som jeg synes er veldig vanskelig å skille fra Hawker Hurricanes, som den fløy rett ved siden av, så forhåpentligvis dummer jeg meg ikke ut her!). P.S. for dere som poster fulloppløselig bilde i posten deres, laster dere først opp bildet et annet sted og linker til det, eller bruker dere en annen metode?
Slenger på en god morgen fra Mostar, Bosnia og Hercegovina. Ferien har vart en stund nå, men først for 2 dager siden ankom vi mitt favorittsted å drikke kaffe på morgenen. Meldes noe varmere enn hjemme i Norge, da er det tungt å leve med en aircon som ikke helt spiller på lag. Poeng kontoen teller usle 43k poeng etter å ha brukt opp over 900k poeng + 3 CT siste 3 mnd. Mulig det blir en avbestilling på Virgin sin CUN tur. Vi får se hva som skjer der de neste ukene. Ellers melder ikke Meny noen fancy trumf kampanjer til uka, da er der greit å ikke være i Norge... Rart hvordan en bonusnisse ikke klarer å la være å sjekke poengtilbud selv på ferie. God søndag folkens!
God morgen fra OSL. Her skal man endelig ut og farte litt. Blir kun et par små hopp med Herr Dr. Luft Hansen, men fly er fly! Ha en flott søndag der du er!
God morgen fra sengen. Solen skinner, naboene bader morgenbad, og fergen kjører forbi. Mens vi drikker kaffe på sengen. Ferie er ikke så verst. Ha en fin en!
God formiddag fra gullstua i Køben hvor vi nylig landet fra Atlanta. Rimelig fullt her, men jeg har fått kjempet meg til en kaffe fra baristaen. Under noen få bilder fra ATL og serveringen ombord sk930 i natt. Obs at SE-REH ikke har installert internett ombord. ATL er ellers en fin plass for lounge safari. Vi ankom ganske tidlig å det var ingen problemer å slippe inn hos Delta. Vi besøkte Sky Cluben ved både E og F terminalen, men de har visst ni stykker her og det er enkelt å komme seg mellom terminalene.
God morgen fra Sheraton Cascais! Går straks i gang med siste frokost nå og så blir det litt avslapping før utsjekk 13.30. Uber til flyplassen, hvor Lufthansa venter på å ta oss hjem via FRA. Fantastiske dager her på et strålende resort. Kommer gjerne tilbake hit. Ha en finfin dag!
God formiddag fra SAS... Nei Lufthansa var det visst! Kjente seter men med annen fargepallett. Ett kapittel lukkes..siste *A booking skal gjennomføres. God Søndag alle.
Kort innom fra FRA, og apropos forrige talers kapittel. Sitter nå trygt plassert på rad 2 for neste flight og skulle gjerne vært på samme rad hos den damen der borte, istedetfor i den A320 man faktisk befinner seg i. Sukk, Star Alliance CT-mimring...
God ettermiddag fra sørlandet, ble en is-tur inn til Brekkestø. Må benytte seg av de findagene som er, eneste levelige stedet er på sjøen for tiden … Spenstig når du seiler Blidleia i denne
God morgen fra Bonaire! Sløv start på dagen, kaffe på terrassen mens fruen har fått besøk av massasjedamen. Etterpå blir det ekspedisjon over til Sorobon stranden på andre siden av øya hvor en av gutta skal ha windsurfing leksjon, dagens første dykk blir først på ettermiddagen, så jeg får mitt påfyll av nitrogen i blodet i dag også
God ettermiddag fra Stavanger Etter alt for mye jobb i hula i Bergen var det godt å komme hjem hit. Men har hatt to netter med trilling av barnebarn med vond mage, men nå går det bedre så jeg har fått HELT fri til natten. Diverse hagearbeid er utført og nå nytes iskald Fatøl ala thai style -med isbiter- i deilige 26°c Ha en nydelig søndag