Ble litt ivrig når AF hadde åpning på ruten Trondheim - Istanbul og bestilte en reise via Irkutsk. Var lur nok til å bestille klasse D, fully refundable. Fikk ikke anledning til å ta turen, og nå har AF satt seg på bakbeina, og hevder billetten ikke var kansellerbar. Har opprettet sak hos American Express, men virker ikke som det skjer så mye der. Noen som vet hvordan man får tak i fare rules på en gammel booking, jeg tok dessverre ikke vare på dette. Fare basis var D3FFNO
Nei, var billettklasse D, anytime changes and cancellations permitted. Kansellerte i november/desember, men har bare fått refundert 500 spenn. Så når ikke Berg-Hansen klarte å få pengene fra AF så reklamerte jeg på transaksjonen til Amex. AF prøvde seg på en spansk en, med å si at det ikke var en refunderbar sak og at de allerede har refundert skatter og avgifter (noe de ikke har), så har vel vært i kverna hos Amex (DNB) et par mnd. Lite proaktive der, så har skaffet all dokumentasjon selv. I tillegg har AF kansellert avganger sånn at jeg ikke kunne rekke neste fly, så da kan man uansett få pengene tilbake. Tjener vel inn ExpertFlyer abbonementet her