Liten historie i forbindelse med hjemreise fra Italia Innsjekk på Sardinia med 4 luker, men bare 1 kø og ingen pri-kø. Unge lovende tar ansvar og spør. Det åpnes plutselig opp en pri-luke, men i kjent italiensk stil så går det allikevel ulidelig sakte. Eldre herre med Plus-billett går frem til skranke da han har prioritet. Det viser seg å falle i dårlig smak hos pappa på tur med kone og to barn. Pappa oppfatter dette som sniking og det blir høylytt krangel og diskusjon. Pappa får sjekket inn og da de passerer eldre herre med pri så slenger mamma med leppa. Eldre herre ber henne holde kjeft mens pappa fortsatt fråder Jeg måtte bare le, men dette er et trist eksempel på hvor vanskelig nordmenn synes det er at andre får fordeler de selv ikke har. At noen har betalt mer for å få dem betyr lite eller ingenting. Jeg tenker også litt på hva pappa lærer sine små barn med sånn oppførsel. Jeg slo av en kort prat med kone til herre og hun var ganske tydelig på hva hun mente om slik oppførsel.
Sommelier-kunstene vil ingen ende ta på Afrikanske lounges. Vinene var helt OK, den ene var Borie Manoux Chapelle de la Trinité Saint-Émilion 2016.
Ja, det var ikke små mengder heller. Som om han skulle fø storfamilien. Lounge: Warszawa Non-Schengen.
Overhørt ved pri boarding opprop på Flesland i dag av en eldre bergensk mann: «Hæ? Priority boarding, det må være nokka nytt de har begynt med». Herremannen måtte jo prøve selv om han ikke hadde tilgang.
Min mor plukker alltid med seg skriveblokkene fra hoteller hun bor på, og det har jeg begynt med også. Har akkurat brukt opp Raffles-blokken min.
Da SAS fløy til DAR ville ikke Tanzanianske ledere reise med SAS til Skandinavia fordi SAS ikke hadde første klasse på flyene. Dette til tross for at Sverige, Danmark og Norge var de som hadde blant deN største utviklingsbistanden.
Det gir noen tanker om vitsen med uhjelp når ledelse (regner med at det ikke bare gjelder pres/stats) skal ha First
The Lufthansa ducks har lite å gjøre for tiden, og noen har ordnet seg midlertidige jobber. Her ser vi en kar hos Lufthansa Technik ved levering av A350 til Luftwaffe.
Tror det må være fashion hos enkelte fra Asia. Munnbind er eneste krav ved flyplasser og på flighter jeg har vore.