Vel, Fjordkraft kjører nå de 10 000 kampanjene med tre mnd mellomrom...så ideelt sett greit å skifte mindre enn 9 mnd...
Kan evt legge inn en runde innom Fortum og Kickback.no (tre måneders binding). Det gir jo bare kroner, som jo er helt bortkastet, men de kan jo betale skattene og avgiftene da...
Har noen som har hatt Fjordkraft en annen gang fått inn de 10.000 poengene på EB-kontoen denne gangen? Jeg tok en sjans, men har ikke fått noe enda
Jeg prøvde å få 10 000 poeng på nytt...og fikk ikke det siden denne poengbonusen visstnok kun gjelder 1 gang per strømanlegg
Hmm, merkelig. Har også sett at det står maks én gang i vilkårene, men flere i denne tråden mente de hadde fått på nytt. Hvis Fjordkraft blir kjipe bruker jeg angreretten.
Noen som har prøvd Trondheimkraft ? http://www.trondheimkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen/bestill/ Hele siden ser jo ut som Fjordkraft så jeg regner med det er de samme som står bak Hadde vært morro å prøvd å bytte fra Fjordkraft til disse og cashed inn nye 5000
Takk for tipset! 14 dagar sidan mine 3 mnd bindingstid med Fjordkraft var ute. Passar bra med litt påfyll på EB-kontoen
...og der kom det nye 10000 poeng inn på kontoen fra Fjordkraft. Det funker å prøve på nytt, har vært kunde der i ca 1,5 år uten å bytte og fått til sammen 23000 poeng.
Mottok også mine nye 10.000 i dag. Var kunde i de påkrevede tre månedene for et drøyt år siden og byttet deretter til noe billigere, men gikk tydeligvis fint å få velkomstpoeng på nytt nå
Er det noen som fremdeles ikke har fått sine 10 000 poeng fra Fjordkraft? Jeg er ikke spesielt utålmodig i sakens anledning, men jeg orker ikke runde på runde på runde med kundeservice for å få poengene - da bruker jeg heller angreretten. Har forøvrig ikke vært Fjordkraft-kunde før.
Tikket inn 10.000 poeng i går. Har hatt samme avtale tidligere med Fjordkraftgutta, men da med bare 6.000 i velkomstbonus. Klar for oppsigelse om 3 måneder.
Fikk mine 20 000 poeng her om dagen. Og 10K fra mastercardet. Så nå var det plutselig litt poeng igjen..