Fjordkraft 10 000 poeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Spurs, 20. sept 2016.

  1. Dfmolnes

    Dfmolnes Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg hadde ikke fått med meg kampanjen og ringte til Fjordkraft nesten en uke etter kampanjen på 10k poeng hadde gått ut. Veldig bra kundeservice og var behjelpelig med å ordne opp selv om jeg var for sent ute. Så langt bare fått 5000p og venter på siste 5000p. Jeg kommer til å gi de litt mer tid før jeg etterlyser resten bare på grunnlag av kundeservice og hygglighet fra deres side :)
     
    Xflipper liker dette
  2. Sliteren

    Sliteren Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    18
    Andre som ikke har mottatt noen poeng?
     
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Ingenting her heller, men jeg er redd for at jeg ikke for det heller pga jeg allerede er i bindingstiden på eurobonusavtalen.
     
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har ikke mottatt noe som helst, og har aldri vært Fjordkraft-kunde før. Gir dem frem til første faktura. Hvis ingen poeng innen da, så bruker jeg angreretten.
     
  5. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk mine 20 000 5. oktober.
     
  6. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Har fremdeles ikke mottatt poeng, men for den saks skyld heller ikke faktura eller informasjon angående måleravlesning. For et klønete opplegg. Sier heller fra meg de 10 000 poengene for å gå tilbake til det gamle abonnementet, som i det minste var praktisk.
     
  7. binders

    binders Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg byttet til Fjordkraft i fjor, og fikk (såvidt jeg husker) 3000 EB-poeng. Litt senere oppdaget jeg at Fjordkraft fakturerte 49kr i måneden for "trippelforsikring", som jeg ikke hadde bedt om, og som de ikke hadde informert om. Forsikringen skulle visstnok være nyttig hvis man ikke kunne betale pga sykdom, hvis man mistet jobben, etc. Dette syntes jeg var såpass drøyt at jeg byttet strømselskap samme dag. Jeg vil ikke anbefale dem, siden jeg mener de lurer folk.
     
    Last edited: 11. nov 2016
  8. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Min er erfaring er også at de er i overkant sleipe. Vil heller ikke anbefale de. Jeg fikk aldri poengene jeg skulle hatt.
     
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er litt fjern, burde sikkert sett denne før, men altså. Da jeg betalte fakturaen til Fjordkraft i dag, så la jeg merke til et fastbeløp på 39 kroner. Posten het gisas.

    Når jeg spurte på chat'n fikk jeg dette svaret:
    "Du har eurobonusavtalen vår, den koster 39 kr..."

    Jeg kan ikke minnes at det stod noe i avtalen når jeg bestilte hos Fjordkraft at jeg måtte betale ekstra gebyr for å få de poengene?

    Nå er jo ikke 39kr/mnd verdens undergang, men jeg finner det også merkelig at de tar et slikt gebyr når man har bindingstid bare 3 måneder. Noen andre som her betraktninger / erfaringer rundt denne?
     
  10. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113

    Det stemmer at det er 39kr i gebyr for EB avtalen hos fjordkreft. Så husk og si opp/bytt til annen avtale etter 3 mnd. 117kr for 10K poeng må jo sies og være innafor? :)
     
    RoadKing and epletyv like this.
  11. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Første bud er jo å få de poengene... Jeg droppet hele greia etter å ikke ha sett snurten til dem på seks uker, men har fått et svare strev med å få byttet tilbake til mitt gamle abonnement. Jeg kommer imidlertid til å følge denne saken til Forliksrådet, om så skal være nødvendig. Til alle andre: Hold dere langt, langt unna Fjordkraft.
     
  12. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Har alltid fått poengene fra Fjordkraft(3x tidligere). Om det har vert problemer har det alltid løst seg med en tlf. Kjedelig at du sliter sånn :(
     
  13. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Prøvde chat - der sa de at de skulle "purre på poengene". På telefon sa de at det ikke var noe de kunne gjøre med. Lot det gå ytterligere to uker, men valgte da å si opp hele greia - desto mer siden Fjordkraft heller ikke hadde klart å fikse en smidig overgang m.h.t. nettleverandør, selv om jeg ellers ønsker Hafslund - tidligere Vålerengen-sponsor - alt vondt og konkurs.
     
  14. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Det er et eller annen corny med denne ordlyden her, men jeg antar de mener at man får 5000 ved bestillingstidspunkt og 3000 til samme tid neste år?
     
  15. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Stemmer. 5000 poeng når du tegner avtalen og 3000 poeng på samme tid året etter.
     
    GinTonic liker dette
  16. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Så ikke noen avtale å trakte etter Norman er ute av binding...
     
  17. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Hvorfor ikke egentlig?

    Fjordkraft har jo dårlig rykte, men sjekket hos meg og mener forskjellen mellom Fjordkraft og billigste var 3 kroner i måneden.
     
  18. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Kan vel vere grunnar til det. Eg skifta frå Fjordkraft til Trondheim Kraft i oktober, og får fortsatt faktura frå Fjordkraft. Ikkje at det bekymrar meg så mykje kven som får pengane, men eg har ikkje fått dei 5000 poenga frå Trondheim Kraft sjølv etter to "velkommen til oss"-sms, kontakt med kundeservice og bekrefting på epost.

    Det er hardt å samle Eurobonuspoeng...
     
  19. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Mener Fjordkraft har et meget godt rykte... og normalt sett er meget flinke på kundeservice
     
  20. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Med 39 kr mnd og påslag så blir det dyre 3000 poeng for meg ihvertfall.. Veksler heller inn litt mer trumf, og tar strøm uten påslag og mnd avgift. Blir jo litt det med to målere. Får heller besøke de igjen om de har mer 10K poeng til meg..
     

Del denne siden