De gjorde ett "unnantak" for meg da jeg kontatk diamantmailne og gav meg 50 000. tilbake. JEg mener fortsatt at jeg ikke har endret reisen, avbestilling og endring er ikke det samme.
Jeg ville forsøkt å høre med de på flyplassen. Vi ble booket om fra CPH til OSL i fjor høst, fra kl 18 til kl 23, 4 stk, 3 stk EBG. Vi ringte inn å ba om å få bli med flyet kl 1705 eller noe slikt, det var ikke mulig uten at vi betalte 2500kr pr person. Dro uansett opp til flyplassen i første taxi og her ble vi splittet, jeg gikk tli loungen og fikk det ordnet det der, to andre gikk rett til gate og fikk ordnet det der. Mao det løste seg på flyplassen, men var umulig over telefon.
Gidder ikke kjøre til Værnes bare for det, får heller "straffe" SAS med den avbestilte billetten samt å gjeste inn en kompis og meg selv på alle 4 Star loungene i LHR hver gang vi skal dit utover høsten...
Nei, men du spurte om å slette et leg, og rent teknisk må det da lages en ny billett. Når det lages ny billett så prises alt på nytt, og når man har agenter som ikke har mulighet for å overstyre så får du det svaret du fikk. God service er det kanskje ikke, men de svarte nok bare på det å fjerne en leg fra bookingen
Kan melde at saken er løst etter at noen i systemet tok fatt i saken! Ikke bare jeg som syntes at dette ble vel dumt... Takk SAS for at det ble ordnings til slutt!
Han som fikset dette hos SAS sa rett ut at en reise helt klart IKKE kanselleres om man ikke møter opp...??.. Så ikke vet jeg
Det gjør i alle fall ikke dette på innenriks. Jeg har droppet en vei mange ganger og tatt returen som planlagt.