God morgen tirsdag fra Koh Chang. Klokka er passert 08:30 og vi har akkurat benket oss på verandaen for morgenkaffe. Dagene har gått i litt sightseeing på Scooter og sløving ved poolen. Forflyttet oss til Kai Bae Beach i går hvor resten av denne korte ferien skal nytes. Ha en glitters tirsdag
God morgen. Det regner som i Bergen, så snøen som falt i går er nok borte når jeg kommer hjem igjen. (Er ikke hjemme igjen før på mandag, så det er god tid) Straks på vei ut døren for dagens treningsøkt, så jobb, så kiropraktor, så barnevakt, og så kjøre til OSL. To dager med konferanse, og så BCN med KLM. Det gledes! Ha en fin en!
Morn fra en stinn SK4008! Tydeligvis mange som vil reise fra regn, vind og kaldt til regn, vind og kaldt…??? Jaja, skal holde meg innendørs på Gærningmoen, så det gjør ikke no. Ikveld blir det staycation på Sommero, har ikke bodd der før så det blir spennende. Ha en flott innedag!
God morgen fra frokosten hos Comfort Runway. Sitter å forbereder meg mentalt til kursing som skal foregå i hele dag før rødnesene tar meg hjem igjen i kveld. Ute høljer det ned ja
God morgen fra TOS. Her er det kaldt, mørkt og herlig vinter(jule)stemning. Hadde egentlig fly kl 17 i dag og prøvde å bytte til tidligere avgang i appen, men fikk der feilmelding om at flighten jeg ville ha var full. Ringte derfor diamanttelefonen, og joda - de fikset. Fikk til og med 6C og ikke et kjipt midtsete. Elsker servicen de på premium support gir. Det alene er grunn god nok til at jeg skal sikre diamant i tre år til for å få LTD. Nå skal langtur i mars/april planlegges og da er jeg nok i mål også denne perioden (som startet i går) God tirsdag alle.
God morgen fra kontorstolen. Morgenkaffe og pepperkaker er konsumert, så nå sitter vi her og venter. Venter på den planlagte brannøvelsen, som sender oss ut i vestlandsværet. Har aldri skjønt hvorfor disse øvelsene alltid legges til denne tiden av året, hvor sannsynligheten for trist vær er på det høyeste. Det fører jo blant annet til at andelen som sitter på hjemmekontor skyter i været denne dagen. Ja ja, det er vel en mening med det… Ha en brannsikker tirsdag.
Det er så dårlig vær på solkysten at det egentlig ikke er verdt et bilde .. Men i morgen skal jeg jo til Kristiania og der skal jo være regn og 6-7 grader
God morgen fra Oslo Hjemmekontoret er åpnet for dagen, eplemaskinen er startet opp - og fått tatt en titt i innboksen. Ønsker meg 1 m snø og minusgrader, så slipper man dette griseværet man har.. Ha en bedre tirsdag, enten man er inne eller ute - og med eller uten snø.
God morgen fra der det også regner. Her i dalføret har vi sjelden det mest heftige været, men i dag er også Sølvbyen best egnet for inneliv. Venter på julekalenderen etter hint om doble poeng. Eks-forloveden fikk overraskende mange nivåpoeng denne gangen, kanskje skulle vi legge til en gullpoengtur som julegave. Og så hadde det vært kjekt om LTG startet kvalifiseringsperioden på 45K poeng. Ha en værtilpasset dag!
God ettermiddag fra øvre, i en Uber på vei mot OSL. Turen går til MUC i kveld og videre til LAX i morgen, LH452 og A380 blir bra. Vi har fortsatt over 2 timer til boarding, jeg ville normalt begynt pakkinga nå. Men, fruen er med. Henne vil klippes på Cutters før boarding av alle ting! Jeg får vel finne meg ett gjemmekontorhjørne på loungen
God ettermiddag fra Hell internasjonale. Det var vinterlig i Trondheim i morges med snødekte fortau og minusgrader, men litt vind og mildvær i løpet av dagen har gjort det om til blank is nå på ettermiddag. Her inne på Værnes er det heldigvis hverken is eller kaldt. Widerøe har ankommet fra Flesland ca 20 min før rute så mye ligger an til at turen videre til Solkysten går som den skal! Nyt kvelden folkens