Hva er fly&øl? Fly og øl er et lavterskeltilbud til de som lider av bonusfeber. Formålet er gruppeterapi og lindring som består av medisinering med alkohol, i hovedsak øl, og samtaler om bonusfeber og de konsekvenser dette gir for den enkelte i hverdagen. Herunder samtaler om reisemål, bonuspoeng og fly. Når? Forslag fra undertegnede er 18. februar kl 18.02. Hvor? I Oslo, et egnet sted har jeg i bakhodet, men vil avvente med å offentliggjøre dette før det er aktuelt og avtalt med dette stedet. Hva koster det? Ettersom det er et lavterskeltilbud er det helt gratis å delta. Det må dog betales for egen medisinering. Kan jeg være anonym? Ja, vi som lider av bonusfeber forstår at det er vanskelig å leve med denne lidelsen i hverdagen og vi trenger ikke fullt navn. Det må gjøres oppmerksom på at det kan være man blir observert med andre som lider av samme symptomer i offentlige rom. Dette høres flott ut! Hvordan melder jeg min interesse? Du legger inn din interesse eller kommentarer som svar på denne posten.
Hm. Dette høres jo svært hyggelig ut. Mye på tapeten for tiden, men kanskje jeg kunne ta med familien på "vinterferie" i nærheten av Oslo og så stikke av denne kvelden for å få med meg dette... Noen som vet når det er vinterferie på Østlandet? Er det uke 7?
Vinterferien er uke 8 og noen steder uke 9. Det er derfor jeg har anledning til dette, resten av gjengen er på ferie. Så er det jo bare par dager før avreise til min über F-tur så greit å medisinere litt først..
Sounds like a plane! Tror det kan være sunt for meg å møte noen andre som deler feberen.. Det er ikke så mange andre som skjønner meg
Godt tiltak. Før meg på listen som "mulig". Alternativt kan vi jo vente til SAS åpner City Lounge på Oslo S...