Etterregistrering går som en lek på SAS sidene, må bare vente 7-8 dager først. Med mindre du ofte besøker steder hvor du tjener EB, eller syntes venteperioden er ulidelig, ville jeg ikke brydd meg med å bestille det vanlige EB kortet. Bare behold kvitteringene og etterregistrer 1 gang i måneden og se poengene renne inn. I Stavanger tjener man 60% på Fish & Cow som er et bra sted for mat og drikke. Men under Gladmat ville jeg heller benyttet meg av de mange andre tilbudene...
Østers og champis er jo fin hverdagslykke det. Men under Gladmat er det mye mere interresante ting jeg heller ville gått og oppdaget, som en ellers kanskje ikke får mulighet til i Stavanger til vanlig.
Hele gladmatkonseptet er heldigvis basert på å prøve forskjellige ting, og ikke bare én plass. For de som ikke spiser østers til hverdags, er det ingen grunn til å styre unna. Meeen, skiplanke med 20 jägershots og fyrverkeri på Heidi’s kan man godt utelate, har jeg hørt.
Heidi’s var uforglemmelig, inkludert øl-tårn og jägershots, var jo kongebra. Omtrent som et seriøst after-ski
Hei hei fra Gladmaten, her har man fått seg bord ute og øl serveres. Trivselen er på topp, så om noen er i området er det muligheter