Barnepass til helga hadde passet fint. Ta det gjerne hjemme hos meg, for da kan du passe bikkjene og vaske huset samtidig. Strøm er det der, så du trenger ikke ta med kabeltrommel.
Jeg har rom på Radisson Scandinavia. Så et sted i det nærområdet i 16 tiden passer fint. Reiser fra kontoret på Bryn om 5.
Hhmmm.... snart på vei til å bli kastet ut @ current location så blir forhåpentligvis hjem og ikke ambulanse på meg @drsyk hvor er du? Når @Stuttfeiten ikke kan følge meg hjem må du ta ansvar igjen!
Mot normalt kommer jeg ikke kl 18. Kommer dog subbende innom i løpet av kvelden, gjetter i 20-21-tiden, men dog noe usikker.. Når jeg blir lei av jobb
Absolutt kjent gjeng dette.. Dog er jeg litt usikker på han helt til høyre.. Han bak kamera er åpenbart gjenkjennelig
Tar litt tid fra Nordstrand og inn. Trikk fra Ljabru så regner med å komme litt over kl. 18 Til Sumo Solli
Er utrolig glad i hunder så det var jo trist at jeg er offshore denne helgen. Skikkelig uflaks. Takk skal du iallefall ha.
Du kan i hvert fall regne med Arthur Dent. Dessverre la jeg igjen håndkleet (som det ser ut som du trenger bedre) , men jeg kan i hvert fall bidra med et "don't panic!"