Det ble lagt merke til. Synd du ikke rakk å stikke innom. Er ikke en helaften på IKEA dårlig planlegging i utgangspunktet?
Svært dårlig planlegging. Eller, egentlig var planleggingen bra, men IKEA vartet opp med manglende varer og dataproblemer. Endte med å besøke både Slependen og Furuset for å få tak i alt vi skulle ha. Det tok litt mer tid enn forventet..
Takk for i går alle sammen. Godt å se at bordet var godt på vei oppover og det var bobler både både i glass og glade fjes før jeg ruslet hjemover. Hyggelig å sette et par nye fjes på profiler, selv om jeg går i surr. Skulle gjerne testet espeoressotonicmartinien med skikkelig kjøpebrennvin i går kveld, men dagen i dag var ikke en av de rolige der jeg har tid til å sjekke forum. Så det var like greit.
Det ble en smule hektisk på jobben så jeg var ikke ferdig før 22:30 i går, og da orket jeg ikke å ta turen. Prøver igjen neste gang. Men det hadde vært fantastis med et treff på en torsdag en gang, det er eneste dagen i uka som jeg garantert er tidlig ferdig på jobb.
@Tore er jeg plutselig blitt en helbredende lege nå Takk skulle ha endret den for en stund tilbake...gått i glemme boken dessverre, du er jammen dyktig til å rydde opp.