Flying Blue benefits - Air Mauritius

Tråd i 'Flying blue' startet av tafta, 12. aug 2025.

1. tafta

tafta Nytt Medlem

Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Hei,

leita litt her inne og på verdsveven men finn ikkje heilt det er eg ute etter.

Skal fly til RUN i haust og ser på fly til og frå der. Tippar det blir eco på meg, men sidan eg er Flying Blue Platinum så har eg perks som ekstra bagasje og fritt setevalg der bak, så får vi sjå om det kan ordnast med poeng upgrade etterkvart.

Ser at dei fleste rutingane til og frå RUN innebærer flyplasskifte i Paris mellom CDG og ORY, noko som ikkje freistar i det heile tatt med 2 digre bagasjekolli.

Ein måte å unngå det er å fly med Air Mauritius på returen, ser dei tilbyr AF-codeshare RUN-MRU-CDG. Men er litt bekymra for om eg då misser 2x bagasje perksen min som Flying Blue Plat og alle andre ev perks som feks loungetilgang i MRU sidan Air Mauritius ikkje er full partner i Skyteam, men har ein avtale med KLM & Air France.

Edit:
    Ser på Flying Blue at for Lounge access er det spesifisert:
    - Air Mauritius: Gold, Platinum and Ultimate members benefit from free access to lounges when travelling on the same day on a flight marketed by Air France and operated by Air Mauritius. Free lounge access is reserved to the member, and guests are not accepted.

Men for Extra baggage så står det:
    Ultimate and Platinum members are entitled to 2 extra checked bags on flights marketed and operated by Air France or KLM.

Og desse flygningane er på operated by Air Mauritius, kun marketed by Air France or KLM så då misser eg vel 2 extra checked bags, men har lounge access på MRU.

Nokon som har flydd med Air Mauritius i det siste på AF-codeshare med Flying Blue-status og har erfaringar å dele?

Last edited: 13. aug 2025

Del denne siden