For øvrig god ettermiddag fra det sørlandske. Etter en natt med nær 0 og snø som kom "ferdigmåket" har ute ved kysten har det nå krøpet ned på det blå igjen, og snøen laver ned (og fonnene opp). Våknet i dag tidlig til strømløst hus (lys hos naboen) Etter en noe repeterende samtale med jordfeilbryteren fant jeg etter hvert ut at det var noe fishy med garasjen. Det betyr 1) feil på den utvendige julebelysningen, 2) 3 stk utelamper i oppkjørselen eller 3) stikkontakten jeg bruker til vedlikeholdslading på elbilen. Håper inderlig at det ikke er det siste. De to andre går det alldeles utmerket å leve med, atlernativ en skal det i grunnen være en fornøyelse å håndtere Tror dette går mot en helg med atskillig snømåking (men fikk heldigvis måket verandan i går, -snøen der ble etter hvert tung). Skal trøste meg med noe god mat og deril hørende.... God helg og fly forsiktig, de som sysler med denslags!
Jøss har dere snø i sør? Og riktig god bedring med strøm defekt tyven, anb. snøfreser så du sparer ryggen: Forslag følger:
God ettermiddag fra Nordens Paris -6 er det her og her har det ikke snødd på flere dager i motsetning til resten av landet Dere får ha en God fredag og en god helg uansett hvor i verden dere nå skulle befinne dere
Blæh! "Koser" meg på Scandic Oslo Airport. I det minste er snart konferansedelen av programmet over, fint å sitte langt bak med PC på fanget! Et lite avbrekk for klesskift før en, forhåpentligvis, bedre middag supplert med tilstrekkelige mengder flytende føde. Ingen flyturer til eller fra, irriterende med slike arrangementer som er så lokale at bare utlendinger kan fly inn. Finland, Danmark, Sverige og Bergen er godt representert blant utlendingene...
Mens andre bruker poeng til CT og F har jeg nå bestilt AES, MOL og BGO for poeng. Fikk tyn på fly og øl at jeg brukte siste CT innenriks
God kveld fra hovedstaden. En fin og rolig arbeidsdag avsluttet uken og nå markeres helgen med litt godt drikke og Sopranos på tv-en. Selv om det er 20 år siden den serien hadde premiere nå i år så er det vel verdt ett gjensyn I morgen venter en tur med SAS, skal bli fint med en liten flytur igjen God helg folkens
God helg! CT på nye amex elite i boks, betalt mastercard regningen og 23000 ekstra poeng ramlet inn på kontoen som følge av det. Bilen på verksted og jeg driver å kjører rundt i en go kart med alt for lite rekkevidde(bmw i3) så har brukt deler av dagen på disse hurtiglade stasjonene... Nå er det på tide å slappe av