God morgen fra vestkantbadet, hvor historien ligger i veggene Ha en strålende mandag alle bonusnisser
Morn fra kontoret. I går ble det ploppet opp en Krug i anledning å ha bodd på et nytt sted i nøyaktig en mnd. Første Krug-erfaringen. "Denne kan vi godt kjøpe igjen" var vurderingen til fruen. Så, tja, da "må" man vel det? Poengrelatert oppdaget jeg (kanskje på nytt?) at EC Dahls Pub&kjøkken gir bonuspoeng på øl. Når stedet ligger mellom jobben og bosted er det fare for litt ekstra poengsanking der... gode burgere har de også sies det, men det har jeg ikke prøvd enda. Ha en finfin mandag
God mandagsmorgen. Kansellert ukens tur til Brussel, så da blir det flyfritt i desember Dette var tydeligvis dagen da man ble poengmillionær for første gang. Prøver å bruke poeng jamt og trutt, men kontoen bare vokser. Alskens problemer man skal ha i den første verden. Men jeg sier som på Titanic: "Når verden først går rett til H så er det jo hyggeligere underveis på første klasse!" Med årets julekalender fra SAS ser det ut som det blir mengden level-points som blir hovedutfordringen til neste år. Jeg ønsker meg roll-over! K
God morgen fra et kliss bløtt Vestland. Det bøtter ned, noe det har gjort helt siden jeg kom meg hjem hit. På tur til Bergen nå og det blir lunsj med påfølgende cowboy strekk hos opphavet før overtid på jobb i kveld. Ha en aller best mandag!
God mandagsmorgen fra et mørkt og trist nordvest i dag, men det er visst ikke lenge til solen snur og en kan se frem til lysere tider og ikke minst flere reiser. Nå er det bare å komme seg gjennom siste arbeidsuke så blir det juleferie allerede nå på fredag for min sin del. Ha en fin mandag!
God formiddag fra BER. Her er en nokså stusslig loungefrokost fortært, heldigvis er kaffen bedre. Det var en hyggelig overraskelse på vei ut hit, at ruten til flytoget (FEX) ble lagt om fra og med i går. Nå går toget rett fra Berlin hbf, via Potsdamer Platz og Sudkreuz, så man slipper den trege sløyfen om Gesundbrunnen. Nær halvert reisetid lar seg høre. Nyt mandagen!
Startet flydagen (og denne tråden) hos SAS, returnerte med Rednose. Typ 8 ID/positioning Norwegian ansatte her rundt om i front av flyet i tillegg til regulært crew mellom CPH og OSL. Alle nordiske språk. God stemning! 737-8max er en super maskin, selv om noen insisterer på annet