Forblåst lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av obay, 04. okt 2025.

1. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,839
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag!

Relativt grei tur TRD-OSL imorrest, litt humpete ut fra værnes men ellers innafor. Kanelbollens dag feires selvfølgelig med kanelboller i SAS loungen.

17595651165781630321127221485469.jpg

Earl, Calling, McBuljo and 17 others like this.
  2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,390
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra et strømløst hus.

Har heldigvis litt campingutstyr, som morgenkaffen ble kokt på en primus.
    Hadde som plan å bruke bilen som powerbank og trakte på vanlig måte, men V2L kabelen ligger i fruens bil. Får hente den senere og koble kjøleskap og fryser på bilen. Tensio varsler at det kan hende de ikke blir ferdig med alt i dag.
    Bra at jeg har ingen planer som krever en velfungerende infrastruktur i dag. Tenker det blir pakking til flytting da.

Ha en fin helg :)

Calling, holmen, Rscott and 12 others like this.
  3. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    2,947
    Bonuspoeng:
    113
    Er på Bali. Og der tikket det inn kansellering av DPS-CGK-AMS med garuda i morgen kveld. Ny flight to dager senere. Jeg MÅ være i Oslo mandag kveld. Med den nye rutingen er jeg i oslo onsdag kveld. Som forventet sier Garuda at dette må jeg ta med SAS. Ringer SAS straks så får vi se hvordan dette går. Hva har jeg krav på? Finner masse ledige billetter med Thai, Emirates osv. hvor jeg er hjemme mandag samme som opprinnelig ruting. Finner til og med ledig biz med det opprinnelige flyet med Garuda vi hadde bill med.

Calling, holmen, Wiolenze and 10 others like this.
  4. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,475
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra prærien sør for Stavanger. Her har det blåst merkbart god i vindråsene første del av natten, mye rare lyder ble hørt. Men en kjapp sjekk i morges viste at alt ser tilsynelatende ok ut på tak.
    I hagen er det litt greiner ol. som er brukket ned.
    Nå har en akkurat vert å henta kaker, og nå skal en mekke til Satai spyd og grille disse i ovnen som mitt bidrag til dagens Tapas hvor vi skal feire siste tilskudd til familien.
    Ha en fin fin lørdag :cool:

Calling, holmen, Wiolenze and 11 others like this.
  5. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,239
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra stranda. Kun timer igjen før avreise til storm i Norge. Det verste gir seg nok når vi skal lande. Blir en lang reisedag, så greit med en rolig svømmetur på morgenen.
    17595668713522369850022341964706.jpg

God lørdag til alle.

Calling, holmen, Wiolenze and 11 others like this.
  6. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,522
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra sofakroken.
    Og her har man tenkt til å forbli en god stund, når været ikke akkurat frister til uteaktiviteter. Ble litt flyrelatert aktivitet likevel, siden dagens loungeantrekk er pysjen fra siste flight med Thai F. Bobler i glasset kommer nok også etterhvert, for å komme ytterligere i flystemning, men får la det bli noen timer ut på ettermiddagen først.
    Ha en god dag, forhåpentligvis uten værrelaterte skader eller forsinkelser.

Calling, holmen, Rscott and 9 others like this.
  7. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,667
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Floatel Superior flytende rundt i bølgene i Norskehavet.
    Kraftig vind og bølger medfører rolig dag ombord så vil tiden vise om man kommer seg på jobb i morgen eller ikke.

Ha en fin helg:)

Calling, holmen, funkenstein and 9 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå Sunnfjord. Dagen starta brutalt tidleg med at madammen vekte meg. Austlandsveiret Amy hadde blese ei potte inn under automobilen hennar, og ho trong nytte min.

Eg har fått mail frå Garuda som ber meg ta kontakt om billettproblema mine. Eg får ringe avgårde og freiste lukka, men det spørst om det ikkje vert vanskelig med tur.

Calling, holmen, funkenstein and 11 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Litt vind og litt vått.
    Alt for lenge til neste planlagte flytur, 53 dager til BGO-FRA-SKG hvor PAOK skal nedkjempes.
    Først skal hinderet i Stavanger møtes…
    Det er et hardt liv!
    Godt det er helg 03ACBDAE-94FF-41D8-B3A2-3C1694BDD49E.jpeg

10. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden.

Her er det sein frokost og Finn Bjelkes popquiz på radioen. Vi rappet med oss litt Ringi fra SAS-eventet tidligere i uka…

IMG_7842.jpeg

11. stakar

stakar Frequent Traveler - EBP

Likes mottatt:
    987
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Shangri-La Eros i New Delhi. Merker heldigvis ikke noe til Amy her
    Startet dagen veldig tidlig (02am) for en tur til Agra og Taj Mahal. Fantastisk å få oppleve IRL.
    På hjemturen fra Agra tikket det inn hyggelig melding fra Lufthansa om at oppgraderingen til First var bekreftet. Har flydd LH F en rekke ganger før, men ser frem til å heller sitte fremme på upper deck på A380 enn LH sin business cabin som er noe av det verste C produktet jeg vet… Takke seg til SK C på longhaul
    Blir 6 timer i F loungen i MUC på mandag, så hjem og snu for å reise til FRA på tirsdag, da med SK Business via CPH.

Calling, holmen, Rscott and 7 others like this.
  12. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    Hellu fra der pepper'n gror. Znz.

Litt overskyet og noen dråper i lufta, men kan ikke kalles ekstremvær:p

Har hatt en morgenpromenade på stranda. Mye "hawkers" du blir stoppet hver 50 meter for noe virrvarr..godt hotellet har avgrenset strand der man kan ligge i fred.

Vet lokalbefolkningen bare vil tjene en slant osv..men veldig forstyrrende.

Fikk video av naboen, et tre har spjæret i hagen min... får kikke på det om 8 dager:cool:

Hakuna matata
    20251004_131236.jpg

Calling, holmen, funkenstein and 8 others like this.
  13. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    «Morn» fra vest! Nattevakt med litt ruskevær er jo nesten roligere enn å ligge hjemme og bekymre seg. Nå litt rester til frokost. Skulle nesten hatt en bloody mary…
    image.jpg
    Ha en solid dag!

Calling, holmen, funkenstein and 7 others like this.
  14. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,786
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra aust. Lett yr her, og tydelig at austlendinger ikke kan drenering. Ellers ser jeg at Stavanger aftenblad forsøkte å være morsom på bergenserne sin bekostning, men humor fant aldri veien til Rogaland:

«Vi lo høyt. Alle lo. Unntatt siddisen. Han tok ikke spøken og ble blodig fornærmet. Og det er jo slik siddisene er. De eier ikke humor, og nå skal de prøve å provosere bergenserne. Det er jo nesten søtt hvordan de prøver.»

6 uker til neste flytur, så det går jo riktig vei :)

Ha det kjekt!

Calling, holmen, Rscott and 4 others like this.
  15. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,599
    Bonuspoeng:
    183
    Rolig og fint i Oulu. Finnair bød på blåbærjuice. Både til HEL og hoppet innenriks. Innenriks er klasseløst, men ikke mindre opptatt av status av den grunn enn at pursher ganske høyt kommenterte at jeg var Emerald og håpet jeg hadde det bra. Hertz oppgraderte fra V60 til V90 og hybridbatteriet var fullladet og Radisson Oulu (som var veldig bra) ga en juniorsuite, så for en person hvis livskvalitet måles i statusgjenkjenning nesten litt mye på en gang.
    IMG_5949.jpeg

Spielhaug, Earl, Calling and 8 others like this.
  16. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra ANC.
    Våknet alt for tidlig, og tenkte at jeg kunne jo like gjerne dra til flyplassen som å henge på hotellrommet. Vel, jeg kunne nok ha sovet en time til. :rolleyes:

I dag går turen til LAX. Kanskje får jeg hilse på Lemmy i kveld?

Sjekket kamera hjemme, og huset står visst fortsatt. Strøm har vi også. Med tanke på beliggenheten til huset så er vi litt nervøse for svære trær bak huset, og fare for ras.

West Hollywood frister med 25 grader og sol, så da tester jeg det før hjemreise på mandag.

Ha en fin en!

Spielhaug, Flymunda, DJasko and 5 others like this.

Del denne siden