Det er definitivt bedring siden i går! IE på jobb uten noen form for AdBlock knelte innen 2 minutter i går, og nå har vi passert 15 minutter med forumet oppe... Så langt ingen problemer. Det ser dog ut til at ikke alle annonser fungerer slik de skal, enkelte er kun en grå rute...
Funkar mykje betre på Chrome for Android no (i alle fall viss denne posten går gjennom ). Edit: Enkelte banner kjem ikkje opp.
Takk for responsen! Enda godt at dette ble fikset såpass raskt og at ting er back to normal. Jeg har meldt tilbake om at noen av bannerne ikke kommer opp, men det er nok et resultat av den fix'en som ble gjort. Så finner de sikkert på noen bedre fungerende løsninger for de bannerne etterhvert. Så da håper jeg alle slår av ad-block igjen! Det er tross alt reklamekronene som gjør at vi kan holde siden gående!
Det ble luftet Premium medlemskap for et år siden.. er vel noe som ligger i veien, kanskje for mye administrasjon eller noe..?
6.45 sekunder uten AdBlock, mot 4 sekunder med det påslått. Det er innafor! Slår fortsatt et slag for Acceptable Ads Manifesto, enkelt og greit fordi jeg vil heller ha annonser som er relevant for nettsiden, enn fullt av annonser for ting jeg kjøpte i forrige uke.
I går kveld ble det plutselig helt sirup på min Iphone + Safari, det har ikke vært noe problem tidligere. Fortsatt slik i morges. Det var bortimot umulig å svare på innlegg (det kan jo være at det var meningen, jeg er muligens litt for ivrig), det gikk flere sekunder fra jeg trykket en tast til den dukket opp i meldingen. På desktopen på jobben går det greit. Noen andre som sliter med IPhone?
Prøvde med iPhone nå, og merker ikke noe spesiell treghet. Gikk fint å skrive dette, bokstaver kommer umiddelbart i melding.
Slik det var for meg i lang tid. Derfor denne tråden ble skapt. Nå, med adblock funker det bra igjen..
Nå i ettermiddag har problemet igjen kommet tilbake for min del i IE på jobb-PC. Virker samtidig som at det er problemer med å laste reklamen mange ganger, og den blir da kun grå bokser.
Sliter selv på Android-telefon i dag, desktop er OK (chrome, ingen adblock), et visst etterslep men bedre enn på telefon. Gråe bokser på de fleste adslots.
For ett par uker siden har dette forumet begynt å laste i snilefart, og jeg har latt det gå for en stund i hensikt at det kanskje er en uavhengig datafeil som påvirker dette forumet. Nå som det er gått en stund, så tenkte jeg å si i fra, så kan noen admins sjekke hva det er som foregår her, og fikse opp i feilen for min del.