Hvordan bestiller du det? Hadde selv korona for 14-dager siden men her var det ikke noen andre muligheter enn å melde det inn til kommunens løsning. Dvs klarer ikke helt å skjønne hvordan de skulle evt bekrefte det.
God fredag! Tur til Strømstad etter jobb igjen. Nyte solen og finværet og få en matbit på en eller annen plass. T-29 til PNH og BKK tur. Blir 1 uke i Phnom Penh og 1 uke i Bangkok.
God ettermiddag fra Havstrilelandet. Samme strålende sol som hos Eddie 47 (Og her om dagen hadde vi faktisk sol mens det regnet i Bergen (såkalt "Dobbelt nytelse" som Cecilie Løveid beskrev). Kommende ukes internasjonale virtuelle møte : ....kansellert Løpende arbeid i Arktisk råd: ....kansellert. Litt forsiktig mumlen herfra og derfra, men krystallklart tilbakemelding fra bl.a. baltiske representanter. Ingen grunn til å lure på hva de mener om saker og ting! ....... Flyttejobb fra Haugesund til Bergen med junior: Check. Må en tur og fore høykverna / gjøselprodusenten i stallen før det blir helg. T-1 til retur til det sørlandske med den grønne vispen.
Milagerun for SAS diamantkort til tross har jeg nettopp bestilt en tur med KLM! Det gir bare ikke mening å betale 3000kr mer for en tur til samme destinasjon (AMS) men med mellomlanding fremfor direktefly. Dessuten er jeg veldig glad i E190 og det gjør meg ingenting å sitte på KLM economy et par timer på et slikt fly.
Utrolig interessant!!! Dette liker vi! «Special Club Champagne is the highest tier of classification that grower Champagnes can achieve.» «There were 12 founding members, three of which currently remain: Pierre Gimonnet, Gaston Chiquet and Paul Bara. New members come and go every year. As of 2021, there are 28 members.» https://www.winemag.com/2021/02/22/special-club-champagne-guide/
God kveld fra Larvik! Kona er borte på skole i helgen så nå danser gutta hjemme på bordet! Dvs: tacoen er klar Ha en flott kveld og helg!!
God fredagskveld fra hovedstaden. Første fredagskaffe for hele avdelingen på kontoret siden pre-korona, hyggelig å se mer og mer folk der og ikke minst alltid fint med litt kake og sjokolade på en fredag. Nå skal kvelden nytes i sofaen foran tv-en med litt godt drikke. Nyt fredagskveld folkens og god helg
God aften frå Sunnfjord. Ein lang dags ferd mot natt er snart over. Det blir vel nokre kalde før eg kryp til køys, men fyrst skal avkommet sove. Det ser ut til å ta si tid for her går praten i eit. Dessverre ikkje om fly. Ei heller om trumf eller sprudlevatn. I morgon skal eg vonaleg få prøvd den nye motorsaga. Det får vi tru vert stas.
De kansellerte alt i går. I dag flyr ANA NRT-BRU, mens JAL nettopp landet i London etter å ha tatt veien om Alaska, Canada og Grønland: https://www.flightradar24.com/data/flights/jl43#2b045fbc
Spennende! Har ikke hørt om dette før jeg, men har mest kjennskap til de "kjente" husene. Skal bortover til statene neste uke og sjekket en butikk og denne ligger denne på $89.99 retail. Da blir det å prøve denne ombord.
Blir jo reisesugen av alt dette her! Hva med en fellesutflukt til LAX en gang på høsten? Alt med @holmen som reiseleder?
Det hadde vært noe Siden bonus i C er vanskelig å oppdrive, kunne vi jo fylt opp Plus på F&F tilbudet som kommer neste gang. Så kan det være noen som byr nok får oppgradering som kan kose seg foran.
Jeg bestiller til LAX neste gang det er F&F … Sist gang bestilte jeg SAS Plus t/r for 5700kr + 2x3500kr i oppgradering til Business ..
Var hos Klinikk Spero i går. De er godkjent medisinsk klinikk og verifiserer at jeg har gjennomgått infeksjon og er fit to travel. Sammen med det positive prøvesvaret og kopi av pass så sender man en e-post til Sør-Afrikanske myndigheter Dette er bare for å være sikker i tilfelle PCR er positiv. Veldig enkelt og greit. Jeg tok PCR for å bekrefte infeksjon nesten utelukkende for dette formålet. Og så er det jo greit å ha det svart på hvitt