God fredag frå sofaen i Aust-Finnmark! Dæsken, kor digg det var å slamre igjen kontordøra og gå ut i helgeroa Tredagersvekene er dei hardaste! Ha ei herleg helg anten det er bonusjakt eller kvilepulsjakt på gang
Kjapt spørsmål som sikkert er besvart tidligere, jeg vender snart nesen hjem igjen (CPH -> OSL) for så å reise videre inneriks 2t senere. Har jeg da som EBG tilgang til utenrikslounge på OSL mens jeg venter eller må jeg til innenriksloungen ?
God aften fra tigerstaden. Her skal helgen brukes til å finslipe en 14 dagers rundreise i Asia som starter om 14 dager samt få ordnet opp i leietakere som ikke kan oppføre seg. Satser på Qatar fremdeles leverer et godt bus produkt. Ser at stoppen i Doha kun blir en time. Liten tid til å nyte lounge komforten der denne gang. Nyt helgen reisefolk
Hadde ikke gjort meg stort, men værre for kona tipper jeg. Tror nok uansett ikke det blir et slikt tempo året gjennom, men at jeg havner på 50-60 flights er ikke usannsynlig.
Gratulerer så mye med e første 5000 @Are - det er rett og slett imponerende! Her på Sunnmøre har man i dag heldigvis fått litt avlastning som fulltids alenepappa av mor som nå er på bedringens vei, men sjelden eller aldri har jeg hatt så lite fredagsfølelse som i dag. Men nå har jeg akkurat putta dattera mi til sengs og jekka den første pilsa - så da kan det vel hende at fredagsfølelsen kommer snikende etterhvert likevel Ha en strålende kveld og helg!
Da er hovedlinjene for sommerferien spikret. Glad dere her inne forstår dette, for vennene mine synes ikke naturlig i det hele tatt å fly via Istanbul på vei til og fra San Francisco...
Ingen god kveld fra toppen av en bakke i det Hallingdalske (Kong Haddings Rike). To av to tråkkemaskiner er havarerte, kan bli seint i kveld....
Gjør det? Det er jo fabelaktig. Det var jeg faktisk ikke klar over. Trodde jeg var heldig da jeg fikk det til sist.
@Are Du må skaffe deg Travel Pas ... Jeg hadde 90 000 poeng etter 72 flygninger ...og da skinner diamanten frem til årsskiftet 2018/2019 + 3 mnd Hadde tenkt å reise på hytten i dag, men det er så ubegripelig dårlig vær at Skåneakevitten og øllen passer godt mens jeg ser ette kule flygninger. Mor og jeg skal til Vietnam på bonuspoeng og vi har to ulike tilnærminger ...(i C) Hun som ikke forstår meg vil fly raskest mulig hver vei ...aller helst direkte fra BGO ... Jeg vil ha flest flygninger og flest mulig selskaper og flest mulig lounger .. ja ja
Det er da den medt naturlige ting i verden. Jeg prøver å overbevise fruen om å fly Oslo Kairo Dubai Eze, men det vil hun ikke.
Et argument du kan bruke er at du ikke liker å fly over havet og at dette var beste alternativ når du skal til BOG.
Avsluttet fredagens segment run med ett j**** smell 2-3 min før landing på TRD. Skal si jeg våknet der jeg satt i halvsøvne i sete 1F. Klokka var rundt 22ish og hadde vært oppe siden 06.00 så var egentlig rimelig sliten, var raskt rimelig lys våken igjen Første gang jeg har vært med på lynnedslag i fly. Var ganske heftig nedbør med regn/hagl rundt TRD.