Fredag, før langredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av DJasko, 27. mars 2026 kl 09:10.

1. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,206
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, da er det straks helg og ikke minst påske! :)

Her går det i morgenmøter, så dekkskift (ja, våren er kommet til Plankebyen), deretter flere møter og rydding unna av oppgaver før påske.

Ellers prøvde jeg å booke litt (jobb)turer til etter påske. SAS er nå minst 2x prisen på avganger til BGO og AES, sammenlignet med DY. Jeg tvinges til å booke DY.... Hvor ender dette... Ikke sett så store forskjeller på en god stund. Glad jeg har påskeferien og sommerferien i boks. Så håper vi dette løsner litt.

3 dager til LHR og påskeferie. Hei hvor det går. Ha en god fredag folkens!

funkenstein, Henrik, Wiolenze and 5 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,238
    Bonuspoeng:
    293
    Det sludder på solkysten IMG_0335.jpeg

3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,988
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Helga skal nytes, jobb igjen på mandag etter 18 dagers langfri.

Været er flott, så flott at jeg ser det er på tide med en utvendig vindusvask.

Bestilte en AVA P80 høyttrykksspyler, med alt tenkelig ekstrautstyr, hos komplett for halv pris.

Den var seff ikke på lager, men skal etter sigende komme om tre uker. Så da blir det bøtte og svamp i dag.

Ha en skinnende dag

4. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    36,232
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo, snart helg ryktes det!

Gikk på en liten blemme i går på CPH, sent ute på grunn av møter som dro ut ramla jeg gjennom flyplassen. Registrerte en varsel om gatechange til A et eller annet på telefonen, og banet meg vei utover dit (forresten overraskende langt ut til A piren når en er litt stressa og alle andre tilsynelatende går søndagstur i gangens fulle bredde).

På en skjerm i forbifarten så jeg Oslo - A4, rundet et hjørne og der sto en haug med folk og boarding hadde akkurat startet, så måtte tråkle meg frem før jeg scannet boarding kort og fikk rødt kryss. Det var da helvetes mange Pandion på dette flyet var første innskytelse. Men så la jeg merke til en liten rød logo oppe på skjermen. Norwegian gate A4, SAS hadde A8, så da var det bare å gjøre slukøret retrett gjennom mengden o_O

5. stakar

stakar Frequent Traveler - EBP

Likes mottatt:
    1,081
    Bonuspoeng:
    93
  6. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,427
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Kranskja Gora. I dag blir det skiflyvning, bare som tilskuer.

Har bestilt bil til Intercontinental etter rennet, hotellet henter for 2,5EUR per kilometer. Synes det er drøyt.

Hjemreise utpå dagen i morgen.

God helg

Del denne siden