Fredag fra TK90 IST-ICN

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av indahla, 28. okt 2022.

1. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,054
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Kastrup. Veldig tidlig avgang fra ZRH i dag, så et par timer på øret i et loungesoverom gjorde godt. Loungen var nokså full, så trasket tidlig bort til A-gatene hvor det forhåpentligvis er klart for avgang om 50 min. Satser på ingen endringer i setekartet innen den tid.
    20221028_114423.jpg

God helg! :)

Eddie47, Calling, Earl and 2 others like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    34,299
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra DUB. SAS glimter med fravær av lounge. Fast track er også forbedret bort. Hjemreise direkte til OSL

Last edited: 28. okt 2022
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,813
    Bonuspoeng:
    183
    Virker som det enten ikke er så mange som blir med på OSL-Gatwick i morgen med Norse, eller så er betalingsviljen ikke der.

upload_2022-10-28_14-4-32.png

Wiolenze liker dette
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,154
    Bonuspoeng:
    293
    Folk tenker vel at de får sete uansett, så da gidder de ikke betale 300 kr for å få seter ved siden av hverandre. Morsomt at man må betale 147 kr for å sitte i midtsete. :p

Da jeg var på tur med jobben forrige helg, så betalte jeg et par hundre kr for å sitte lenger foran og ved vinduet i alle flyene. Det var ingen andre på kontoret som skjønte hvorfor, de fikk jo sete uansett! Og ja, jeg skjønner logikken, men jeg orker ikke å risikere midtsete på rad 32, uten plass til håndbagasjen. Men, vi er jo en gjeng raringer her inne også da. :cool:

magnusant, Wiolenze, Eddie47 and 6 others like this.
  5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,942
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra OSL Innland. Mens jeg sitter her tikker det inn en melding fra et annet reisefølge at Avianca ikke tilbyr lounge til biz reisende fra MAD til BOG…

Wiolenze, Eddie47, Calling and 2 others like this.
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,813
    Bonuspoeng:
    183

Ja, er vel et poeng i det. Jeg valgte å betale ved bestilling, for å sikre at vi skulle sitte sammen. Poenget med hele turen er å finne ut av om vi liker Norse sitt hard product og valgte derfor slik som vi ville ha valgt på en lenger tur.
    Kveldens tur med Flyr var ikke så nøye og der fikk vi tildelt seter på rad 24… er vel ‘straffen’ for å være kjip :p

7. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag alle! Vært litt inaktiv her i det siste! Sitter på Vin Bjørvika og tar et glass etter jobb. Vært en slitsom uke. Godt det er helg ☀️

magnusant, Eddie47, Calling and 4 others like this.
  8. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,085
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En grei fredag på jobb, veldig allright med 2 dagers uke. Vet ikke helt hvordan man skal komme igjennom 5 dagers arbeidsuke neste uke... jaja den tid den sorg ;)
    Her har SAS kommet med varsel om at jeg kan sjekke inn på morgendagens flytur og det er alltid en hyggelig beskjed å få! Fredagskvelden skal tilbringes hjemme i sofaen og det er jo litt godt det også :)

God helg og nyt kvelden folkens :)

holmen, Berlioz, Eddie47 and 4 others like this.
  9. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,347
    Bonuspoeng:
    183
    For kva som er endra bruk CheckMyTrip, då får ein normalt epost med kva som er endra :)

holmen and Eddie47 like this.
  10. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,942
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra Britannia Hotel.
    Bare en 5* vil gi deg et eget glass for stenene i din Dry Martini…
    FF801214-C65F-41FC-B303-62449B496ADF.jpeg

Last edited: 29. okt 2022

Del denne siden