Fredag - god morgen fra Mt.fuji(nesten)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av oddA, 12. juli 2019.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,164
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Stavernfestivalen. Vi er vel omtrent omtrent halvveis og sola skinner akkurat som den har gjort de siste fire årene. Jeg er her for å jobbe, men rekker en tur i hengekøya mellom hver konsert. God helg og ferie til de som starter det :)

Kristian, Earl, Avixlo and 3 others like this.
  2. thomassg

thomassg Medlem

Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra San Diego! På radioen meldes det om 'triple digits' i ørkenen og flott vær på kysten. Startet dagen med en 05:00 treningsøkt etterfulgt av en tur til Hertz hvor man fikk hentet ut en 2019 Jaguar XF fra President's Circle-sonen til prisen av mid-size. #blessed :p
    Dagens første kopp kaffe ble kraftig på etterskudd, men nå som den er på plass, så skal man vel få noe jobb unnagjort også. God helg!

Kristian, Avixlo, Upsaker and 2 others like this.
  3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,201
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra et lite hostell omtrent en kilometer fra der asfalten slutter og veien opp til Sani Pass begynner.
    Brukt de siste 4 dagene på eventyr i Lesotho med blant annet en flott tur gjennom vakre daler, og en topptur til Lesothos høyeste fjell.

Morgendagen bringer en grusvei som visstnok skal ta meg i riktig retning av Johannesburg, hvor jeg forhåpentligvis slipper ombord på et fly mot Addis Ababa og deretter Arusha.

Ha en veldig bra helg, folkens!

Kristian, Avixlo, ordnetseg and 3 others like this.
  4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,201
    Bonuspoeng:
    183
    Edit: ikke lett med dårlig Internett. Dobbeltpost.

5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,891
    Bonuspoeng:
    293
    Tour de France sirkuset er en utrolig logistikkoperasjon .. to timer etter målgang er de nesten ferdig med nedriggingen av alt!
    Trailere og trucker og folk .. det er utrolig godt organisert.. trailerne skal inn og ut i riktig rekkefølge. Er sikker på at det er minst 50 trailere i operasjon.
    Godt vi kom i går og reiser i morgen ..
    vi har orkesterplass ..
    BFC67AED-2BA3-40FC-AEEE-A19AD6FFCE08.jpeg F15E62A3-1021-40FD-B1E4-58959F0C3B28.jpeg

Dette er nesten like stort som 17. mai i Bergen

Henrik, anders82, Earl and 6 others like this.
  6. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,853
    Bonuspoeng:
    113
    God fredags kveld.
    Båten er solgt, huset er rødda, solen skinner, ølen er kald og Postgirobygget kan snart høres live fra terrassen. :)

Avixlo and Eddie47 like this.
  7. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,326
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld folkens.

Endelig helg etter en lang arbeidsuke fra hjemmekontoret. Heldigvis skal det flys neste uke, og de påfølgende.

Uka avsluttes med reker og kongekrabbe, og det må sies at Krug er helt OK når en er lei av Dompa

BECAE29B-F039-4581-8764-A6778588D5BE.jpeg

God helg

Kristian, Origo, Earl and 7 others like this.
  8. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,928
    Bonuspoeng:
    293
    Si i fra hvis du kjeder deg og kunne tenkt å få besøk :D

Last edited: 12. juli 2019
    Wiolenze liker dette
  9. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,398
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Side.

Roen har senket seg, og rødfargen er på plass både hos 8åringen og undertegnede.

Det var en håpløs SAS-flyvning nedover, med maks 3 0,33 bokser på 4 timer til far, og brød med smør til 8åringen. Jeg kunne riktignok få kjøpe en flaske vin eller en øl til om jeg ville. 8åringen likte ikke boksen som ble servert (jeg likte den knapt selv), og SAS ser helst å selge fra seg pizza og sandwicher til resten av flyet, før statuskunder i Plus eventuelt får smake. Ingen wifi, og priority-baggasjen kom nesten sist. Legg til hovmodne flyvertinner så får man en riktig god tur...
    Jeg hadde aldri, aldri i verden kjøpt denne flyturen for cash.
    82C7FEF3-121B-4916-B5B7-5E5E97253CC7.jpeg

Når det er sagt så har vi det veldig fint her på Otium Seven Seas. Absolutt å anbefale! :)
    D8445A39-78AE-49AF-8AC6-A082C894ECB7.jpeg

Kalsnes, Wiolenze, Avixlo and 5 others like this.
  10. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Sandefjord
    Idag har jeg fått besøk fra min studievenn fra Bergen som skal bli hos meg frem til avreise til Gdansk som er om 2 dager! Vært en koselig dag idag med venner.

Så ha en God fredags kveld!

jgroneng liker dette

Del denne siden