God morgen fra ORY. Venter på at flyplassens «ID-kontor» åpner 0700 så jeg kan få tilbake passet mitt mot å levere inn deres adgangskort for flyplassen før det blir Uber mot CDG og flytur hjem til OSL via MUC. Fant restene av en gammel traver på rundturen i går kveld, en MD-83 som i sin tid ble lever til Spantax. God helg folkens
God fredag fra Oslo, her er det møter i et tempo som får en til å miste tiltroen til at folk har inneklemt fridag i dag! SAS leverer med «same» day bytte av flight for diamond. Ikke noe problem å flytte fra 09:00 til 09:55 flighten OSL-CPH i morgen, så da kan jeg sove litt lengre
God morgen fra kontoret i nordvest hvor mailboksen har fylt seg opp mens jeg har vært på øvelse. Heldigvis er det stille i gangene denne dagen. Jeg ser jeg har fått en dump med EB poeng samt ny CT fra AMEX så må nok inn å kontrollregne på det som er kommet. God fredag!
God føremiddag frå Rørvik. Her er det overskya og litt regn. Eller "sommar" som dei lokale kallar det. Dagen i dag går med til jobbing og til å kansellere billetten til morgondagens flight SFO - LHR. Det er aldri kjekt, men stundom lyt ein prioritere jobb og konfirmasjon.
God morgon frå Berlin! Andre dag i den tyske hovudstaden er i gang og eg liker byen. Denne langhelga går nok med til ein del turisttypiske gjeremål, men det kjenst naturleg å koma tilbake seinare. Morgonjoggen gjekk forbi Brandenburger Tor, men eg såg ikkje Ketil Stokkan der...: Ha ein fin inneklemt fredag, gode medforumistar!
Hilser fra hjemmekontoret i Oslo. Her har akkurat solen brutt gjennom skylaget, så det må myses litt for å se skjermene foran meg. Satser på at det blir en rolig og kort dag på jobb, så man kan få en tidlig start på helg. Betalte akkurat restskatten, så da synes jeg det var fortjent med en liten bonus, i form av en morgen-Kroneis. Det er jo sommer! Ha en flott dag, om det fartes eller ei!
God ettermiddag frå Bangkok! Vi har trava gjennom diverse parkar i dag så no ligger vi poolside på Carlton og livet er bra. Ingen veit kva kvelden bringer! God helg!
God formiddag fra Hyttekontoret. Solen skinner, men det blåser. Mye. Rolig arbeidsdag så langt. Ikke så lenge siden jeg startet arbeidsdagen, for det er jo egentlig helg? Måtte begynne med å gå på nett og finne et nytt tastatur, for det jeg har her på hytta er skikkelig irriterende. Og når man først er på nett, så gjør man plutselig andre ting også. Fant ut at Amex har sendt over noen poeng, så da må jeg gå gjennom og se om det ble riktig denne gangen. Det var overraskende mye, så jeg skal nok ikke klage. Ha en fin en!
«Rakk» ikke frokosten på FCL i Munchen så må ta til takke med lunsj. Kamskjellcevice; Lam; Trenger ikke noe BK som flymat før siste leg nå
Morn fra vest! Inneklemt og innevær. Dagens spenningsmoment er om endring med feederflight går igjennom. Jeg så ingenting ledig på nett, men agenten booket meg i business SVG-CPH allikevel. Eller «Plus» som hun sa… Diverse handling og ordning før helga, og deretter kveldsvakt. Men først litt mer kaffe!
God ettermiddag fra Gullstua på OSL. Turen går straks til Billund har med hele familien på tur. Koselig det også Det er Pasta bolognese som serveres her i dag, med god utvalg på salat også. Ble lurt av guacamole, var visst ikke Avocado, men Erte guacamole... Hva f**n! Uansett, fortsatt fin dag til dere alle.
God ettermiddag fra innenriksloungen. Venter på fly til Hell International. En weekend på Britannia med innlagt kaffe og Georginekake stopp på Bristol venter. Trengs litt avslapning på Norges eneste ***** før det blir støp av plate til fase to på Nærøysund. (Jepp, blir Widerøe på søndag) SAS er utrolige, en time til avgang og en halv time til boarding så popper det melding opp i appen at nå bør jeg gå til gate. Ja de kan jo tro det…
God ettermiddag fra Wien, solid første flygning for Austrian EVE-VIE. Bare brus og ingen champagne å spore før avgang, men fikk en kvikklunsj også da. Tror jeg var eneste betalende passasjer i to rader C, de to andre der virket å være utsendt fra Austrian for anledningen. Bra mengde varmt kjøtt ble servert, og fikk smakt på både øl, sekt og GT. En tur inn til sentrum for middag nå før kveldsfly til BUD.
God kveld fra hovedstaden. Dagen startet våt og grå, men solen kom frem etter hvert så ble en grei dag uten møter, som kunne brukes til litt befaringer utendørs i formiddag. Nå starter man helgen med litt godt i glasset og Norge-Island på skjermen! God helg folkens
@Eddie47 Junior kom akkurat kjempehappy hjem fra solkysten nå. Er du og fruen like happy for gårsdagens resultat?
Sutres jo over en lav sko av enkelte her at det ikke er noe protein i salatbaren, så dette må jo være et etterlengtet tilbud og burde møtes med stort hurra!