Fredag morgen . .. kl 05:30 i Bankok

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 05. mars 2020.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Vi er hentet på rommet og kjørt i golfbil til resepsjonen ..
    Nå sitter vi i hotellbilen og skal kjøres til flyplassen ..resepsjonen hadde frokostbox til oss .
    TG431 til Bali kl 08:50
    Ut på tur aldri sur. image.jpg

2. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,794
    Bonuspoeng:
    113
    God tur, du mangler en halvtime på at det er fredag;)

Sonictravel, drsyk and Eddie47 like this.
  3. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,153
    Bonuspoeng:
    183
    Er i London på helgetur med kona. Aldri feil med en tur til London med BA:):D Begynte vorspiel i OSL Premium loungen
    0210B5A2-13E9-4BBD-8231-975C075A7B51.jpeg 971CED34-2ADF-4BE6-8F25-9DD721D3A370.jpeg A35A7295-7285-4733-B4BF-B51B92708BDD.jpeg B73503D4-C7D0-4FBE-8E7A-8BA90D183B70.jpeg 072241E6-0F79-4F52-A2E8-BA6C02A4F656.jpeg 303E25A2-2126-44DF-A170-E2BA9644B0EA.jpeg D474B023-1EE7-4EEB-9AAA-A7CFDFB812FC.jpeg

Og flyet var ca 70% fullt. Jeg hadde booket nødutgang raden og midtgang og vindussete til kona. 72t før avgang aktiverte BA Theoretical seating modul og setet ved siden av meg ble blokkert. Jeg hadde 12D og kona 12F
    2027F9B9-2D08-4E6E-B44B-BBE54D9DE354.png

Og på flyet fikk jeg Gold Greeting av CSD med en flaske Champagne til meg og kona. Ikke noe poeng å fly business altså:D
    5722429D-2ABA-45D6-9E62-11BF1BA7045C.jpeg

BA ruler som alltid! Dette er første av 3 turer til London i Mars:) Neste tur skal jeg og kona fly Finnair via HEL til LHR i C. 6t på Platinum Wing på HEL med sauna og Champagne samt A350 til LHR:D

Bolle, Earl, Sonictravel and 15 others like this.
  4. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    Har du rukket alt dette allerede, 2 timer inn i fredagen?

Hvordan klarer du uansett å konkludere med at en ikke trenger C hos BA? Det er vel ikke bare for 1 flaske sjampis en betaler skjorta?

Earl, SAJblue, holmen and 4 others like this.
  5. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Ferdig med nattskift 07, og fri i helgen. Ingen flyging på en stund, men skal trøste meg med Bollinger og sjøkreps i kveld.

Earl, jgroneng, Avixlo and 4 others like this.
  6. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,520
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra 1D på SK482 til ARN. Første etappe på vei til HAM der nok en gang helgen skal tilbringes med poker, øl og god mat. Føler at det virkelig er på tide med en tur igjen...

Earl, Sonictravel, jgroneng and 8 others like this.
  7. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

Hva er med hyggeligere enn helg...Vel at EB binga vokser(onkel skrue mentalitet) eller ut på F/C tur(bonus nisse mentalitet)

65" er kalibret og klar til henting, takker være svært gode råd på IF ble det Samsung og etter smisking ble high end kalibrering til skarve 500 spenn:p

Bad oppussing igang(siste badet i huset, da er det kun parketten i huset som trenger en løft med varmefolie under). Right price tiles(Saga nice price på kampanjen ) og Carlsen og Fritzøe elsker AmEx:D

T-FCO til Coronafri destinasjon, ringet UDI og helsedirektoratet for å bekrefte igår, GRØNT LYS, men det som er helt retard, at vi kan velge å enten følge rådet til UDI eller Helsedirektoratet, de samkjørerer ikke rådene, hva slags galskap er det?

Forsatt ikke sagt det til kona;)

God HELGGGGGGGGGGGGGGGGGG

8. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor er sol guden @Eddie47 ?

Herre min hatt, hvor mye du nyter livet hos OneWorld, jeg vil også, 2021, kan vi ikke bare spole forbi 2020...

Det kaller jeg service: Gold Greeting av CSD med en flaske Champagne til meg og kona. EBD hos SK? Im shifting to the Dark Side...:D

Hva vi lærer på IF:cool:

Eddie47 liker dette
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Slitsom dag foran meg. (Begynte for to timer siden, så den er godt i gang). Men så er det helg!

Og Koronaen har fjernet folkemengdene i nabolaget i helgen , så aldri så galt at det ikke er godt for noe! :rolleyes:;)

Earl, jgroneng, Avixlo and 5 others like this.
  10. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,153
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, dette var for torsdag etter jobb:) Blingset litt når jeg skulle oppdatere om kvelden etter X antall vin og Champagne:confused:

Vi trenger selvsagt C hos BA:) Mente bare at jeg ikke må ha det alltid på en kort tur til LHR når f. eks kona er med. Like greit å bruke de pengene i London. Men vi flyr også mye C, bruker Avios for å oppgradere.

Jeg har jo alltid nødutgangen samt nesten alltid blokkert midtsete. Og når jeg i tillegg får Champagne så er jeg happy med det. Spiser gjør vi først i loungen:)

Earl, Avixlo, Kristian and 2 others like this.
  11. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    Strålende fredag fra Romsdalen.
    Endelig klart for helg etter en hektisk uke. Fast tacofredag står på plakaten. Kjenner coronaen skurre litt i halsen, så kanskje det blir noe brunt brennevin for å ta livet av det :D
    Ut over det så har jeg hamstret litt vin til biff ut fra anbefalinger fra DN, så det må jo bli testet i helga :) Far i huset må ut på jakt etter det ultimate kjøttstykket

Ha en fortreffelig fredag!

Earl, haifinn, jgroneng and 4 others like this.
  12. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Værnesekspressen i retning TRD. Endelig flydag igjen etter en måned på bakken. Det så litt mørkt ut, men tur ble det jo, riktignok med noe frafall i reisefølget. Ser virkelig fram til et tre dagers maraton med fly, lounger og Champagne med @Stuttfeiten :p

13. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    Som nevnt i går var jeg innom BA’s. JWB og Sjampis altså.

169A95BA-A27D-44BE-9C5C-4B30F6DB7747.jpeg 28ED2454-9E08-45A4-947B-A55762937638.jpeg

Ca så sliten i dag, både Bikkjn og meg

God helg

jgroneng, Avixlo, Kristian and 3 others like this.
  14. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,331
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Her sitter vi klare....7 mann fra jobb skal på hytta i helga....ai ai sier jeg bare ;)

Kan bli ei tøff helg...:cool::cool:

Ha en flott fredag :D:D

Earl, jgroneng, TravelManBiz and 5 others like this.
  15. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,390
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trøndelag. Første delen av dagen gikk bort på St Olavs igjen, foreløpig siste gang på en måned.
    Det klør noe enormt i bestillingsfingrene, men får kanskje vente på skattemeldingen og se an om det er lurt å svi av mer penger nå, har tross alt 4 bestilte turer allerede. Samboeren begynner også å murre litt ang feriedager og slikt. Jaja, vi får se.

Ha en flott helg når den tiden kommer!

Earl, jgroneng, TravelManBiz and 3 others like this.
  16. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,090
    Bonuspoeng:
    293
    Forhåpentligvis er det utstedt nabovarsel og vakthavende lensmann befinner seg et par kommuner unna :eek::D

drsyk, LN-FHU and SAJblue like this.
  17. Kristian

Likes mottatt:
    41,090
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag frå Aust-Finnmark!

Polet er visitert, så no kan helga berre kome :)

Elles har eg sjekka tilbodskampanjen som SAS har ute. Ingen av mine eksisterande reiser er redusert i pris...

Vel-vel, god fredag, folkens!

Earl, drsyk, jgroneng and 1 other person like this.
  18. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God stressfri fredag fra TOS og den arktiske hovedstaden

Dagen begynte bra. Hadde et SAS fly kl. 13:45 og ingen bekymringer, men så dukket det opp en tekstmelding om at flyet var forsinka til 14:50. Jeg skal på troppsamlingen i Trondheim og skal ha ansvar for en gjeng bergensere som lander 16:40, la dette gå!

Men 1t etterpå ble flyet kansellert...
    SAS jobbet på spreng for å få meg booket om. I appen derimot var det kun forsinkelse og det er det enda..

Så var dagen reddet og jeg ble booket om via Oslo 12:45 med ankomst 16:35 på Værnes.
    Så var det å kaste seg inn i en taxi
    Men så ble flyet 15min forsinket.

Det snør her nordpå også. Banen blir brøytet og SAS flyet jeg skal med sirkler over her.
    Men nå håper jeg at jeg kommer meg avgårde.

En annen ting som begynner å se mørkt ut er reisa mi til Italia i slutten av måneden.
    Sas til Zurich mandag 30. Mars
    Buss+tog til Vaduz og derfra til Milano 31. Mars og hjemreise fra MXP den 5. April. Kommer jeg meg avgårde?

Håper andre her har en mer stressfri fredag også dår folk ha en god helg når den begynner

Edit: fullbooka fly. Flyet lander nå. Tviler på at det går 13:00

Edit 2: SAS flyet har landet!

Last edited: 06. mars 2020
    Earl, Torris, drsyk and 2 others like this.
  19. Kristian

Likes mottatt:
    41,090
    Bonuspoeng:
    293
    No ser det ut til at LN-RRK har parkert på TOS og då blir det vel tur. Forhåpentlegvis går flybytte på OSL greitt slik at du kjem fram før speiderhordane :)

Avixlo liker dette
  20. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,331
    Bonuspoeng:
    183
    Dersom vakthavende finner det for godt å avlegge et besøk, får han værsågod å ta seg en karsk.....

Last edited: 06. mars 2020
    Kristian, Sunnfjordingen and drsyk like this.

Del denne siden