Morgenen startet litt for tett innpå kaffe og god mat og drikke i går kjenner jeg. Men, det blir vel en ganske fredelig sykkeltur ned på jobben. Gårsdagens aller beste var to gamle glass. Whisky, med monogrammet til en av mine besteforeldre på. Et kjært barndomsminne, som plutselig og overraskende kom tilbake i livet mitt. Hva fikk du under treet i år? Hva var det som gledet deg på julekvelden?
God formiddag fra Stjørdal Hadde en flott kveld igår, med familien og opphavet. Det er det jeg er mest fornøyd med, takknemlig for dagene vi har sammen Ellers er man som vanlig mett enda, etter mors ribbe og multekrem ....lærer aldri det der med begrensing Snart frokost og deretter blir det en rusletur ute. Ha en strålende første juledag
God morgen og gledelig jul. Vi nærmer oss frokost, og dagen er fin. Det som gledet mest i går var dette: Slå den! Ha en fortsatt frisk og fin dag.
God juledags morgon frå markanære strøk i stiftsstaden! Ute ligg nokre centimeter nysnø. Inne byr Tande P. på fin stemning gjennom P1+. Ei triveleg familiestund i går. Meir av det blir det i dag. Stor fare for å bli veldig mett...! Gledeleg jul, gode medforumistar!
God morgen fra et Narvik omegn badet i dette spesielle polarlyset som jeg ikke får festet i et bilde. Nydelig julestemning.
Gledelig jul fra Havstrilelandet. Våknet opp til ny dag med skyfri himmel. Tenk det, to dager på rad! . Pinnekjøttet forsvarte sin hedelige omtale i testene, og Nøisom dobbel bock +akevitt passet. perfekt. Fikk det jeg hadde ønsket meg, og noe fint jeg ikke visste jeg ønsket meg. Sønnen, - for anledningen hjemne i huset forsøkte å inspirere familien til å spille "Munchkin" ut mot de små timer, men da var det ikke lett å formidle spilleregler til novisene. Ha en fortreffelig helg!
God juledags morgen! Her går det i kaffe og resten av julekakene fra i går. Koselig og rolig julaften med totalt fem mennesker. Fine julegaver fra fire år gammel nevø, og tur til Senja med kona er blant høydepunktene. Jeg har også blitt så gammel at nye tøfler er top notch. Solen skinner for andre dag på rad, ganske deilig. Nyt fredagen!
Morn fra Bergen. Liten løpetur på Fløyfjellet en god start på dagen. Ikke planer om å gjøre noe som helst før julemiddag 2/3 i kveld Fortsatt god jul!
God morgen fra et snøkledd Trøndelag! Julefrokosten ble inntatt kl 12, og vi tar ting med knusende ro. Kun jeg og samboer her, alle småfolk som pleier å være her er hos sine andre foreldre. En merkelig form av julefred. Holder på å brygge øl nå, skal lage knekkebrød av mesken etterpå. Greit å ha noe å drive med. I morgen, om ikke Trondheim stenger ned byen inkludert hoteller og restauranter, blir det en liten bytur. Kjekt å komme ut av huset også. Ha en flott dag!
God Jul og god ettermiddag fra Bårhaugkampen. Fin utsikt til OSL, men ingen flybevegelser å se; Sola skinner fint, og varmer faktiskt litt om en legger godviljen til;
God kveld fra Oslo. Nydelig vær og anledning til å brenne litt kalorier. Akerselva er kjempestor, så blir spennende å se hva som som skjer de neste dagene.
God kveld og gledelig jul fra hovedstaden. En rolig julekveld hjemme hos mamma i går, før dagen i dag har blitt brukt til mosjon i Nordmarka og deretter mer julemat. Nå er julekaker satt på bordet og det nærmer seg julenøtter på TVen så da kan roen senke seg i kveld også Hadde både sol og utsikt på dagens tur, så det var flott.
Litt spenning her på kvelden. Plutselig begynte det å renne vann fra varmtvannsberederen.. Litt panikk først, og så fikk vi stengt av vann og bereder. Så kom det som sikkert er verdens dyreste rørlegger og fikset midlertidig, så vi har vann frem til neste uke. Så nå får min mor ny varmtvannsbereder til bursdagen.