God dag fra Bodø! 3 dager til avreise til Asia. Starter i Usbekistan, som er visumfritt, før turen går til Tadsjikistan, hvor jeg fortsatt venter på e-visum som ble bestilt på søndag. I verste fall er det mulighet for visum ved ankomst på flyplassen, men da må nye 50 dollar betales, så krysser fingrene for at e-visumet kommer snart. God helg!
God ettermiddag fra kontoret! Snart ferdig med dagens økt, og da er det helg! Langhelg! (Den er faktisk veldig lang denne gangen, 13 dager.) Hummerlag i kveld, barnevakt i morgen, pakking på søndag, og avreise OSL søndag kveld. T-3 til LAX/San Diego T-35 til SAN -> Hawaii God helg, folkens!
Nå kjenner jeg virkelig på at jeg lengter tilbake. Har muligens gitt deg dette tipset før, men de veganske pannekakene (jeg er ingen veganer journ. anm) som serveres fra 10:00 på Kindred i South Park, San Diego i helgedagene er et absolutt must.
Hilsen fra Nordmøre. Her suser vi inn i siste arbeidstime for uka og skal etterpå rett avgårde på julebord. Frisk og rask i kroppen etter en bra runde med TTT i går. -T
God fredag fra toget, romeriket suser forbi og jeg nærmer meg OSL. En ok arbeidsdag er over og nå starter snart helgen i OSL loungen før det blir ett par timer ombord hos BA. En liten utflukt i helgen, 1 arbeidsdag til uken også er det ferie God helg folkens
Blir vel skrevet noen linjer i tide og utide her inne, men kanskje jeg skal samle det i en egen tråd. Får se hvor mye tid jeg har mellom slagene (les: hvis jeg gidder)