Det er flydag i dag og ferden går til solkysten via Romerike! Når rødnese flyr herfra til diverse skandinaviske byer flere ganger i uken er det bare så vidt SAS er her. SAS frekventerer CPH og ARN hver dag og OSL bare fredager? Ja ja .. nå er det hjem til en by badet i rødt! Godt det er helg
God fredag fra Bangkok. Første vandring er unnagjort og en sitter nå i stua å slapper av litt mens klesvask pågår. Siden blir det to møter på teams før en skal lage Taco til middag i kveld, skeier også ut med rødvin til maten i kveld. Ha en glitters fredag
Se der ja, jeg så ikke at fredagstråden var startet allerede. Kanskje admin kan slette min? God morgen fra frokostsalen på Folketeateret. Ny dag med konferanse før SAS skal fly meg til Tromsø. Ser ut som jeg får en del timer å slå ihjel før avgang så mulig jeg skal spasere bort på gullstua en aller siste gang selv om det kanskje ikke er helt lov.
God morgen fra Sølvbyen. Skiftende skydekke og grei temperatur. I de gode gamle dager pleide det å ha vært noen frostnetter på denne tiden. Ut å fly? Ja, nå er bonusbilletter til Hell International for 17 mai helgen allerede i boks. Det var også mulig å reise med WF tur/retur TRF -TRD. Tydeligvis er ikke alt samarbeid skrudd av. Ha en fin fredag!
God morgen fra bortekontoret. Her nytes andre kopp med kaffe, mens man gleder seg over å ikke jobbe i British Airways, hvor slik umoralsk aktivitet visstnok må utføres i skjul. https://onemileatatime.com/news/bri...ght-attendants-pilots-drinking-coffee-public/ Ha en fredag fri for fjollete forbud.
God morgen fra hjemmekontoret. Har jobbet et par timer allerede, og fått gjort en hel masse før møtene setter i gang og mye av dagen blir borte i mer eller mindre nyttige møter. I tillegg har favorittbandet mitt sluppet plate i dag, så jeg må sette av tid i kalenderen for å høre på den. MYE regn i går, og vi fikk en ny bekk i hagen som vi ikke har sett før. I dag skal det regne mer, så det kan bli spennende å se hva som skjer i dag. Ha en tørr dag!
God morgon frå eit solbadande Sunnfjord. Sola skin. Det gjorde den i går og, medan det regna austafor. Verda er i lodd, med andre ord. Eg begynner å bli alvorlig reisesjuk no.
Hoi fra hjemmekontoret. Fikk lagt inn en bonusbestilling til DUS i går, og bestilt hotell til BLODPRIS i Dortmund. Så nå får jeg håpe at jeg er en av de 4000 Inter-supporterne som får billett til Dortmund-Inter i CL, men med sesongkort er vel sjansen litt større Kan bli to fine måneder med Milano-derby, Inter-Liverpool, Inter-Napoli og Dortmund-Inter. Eller det kan bli utrolig kjipt hvis man tenker på potensielle resultater Jaja, ha det kjekt
Morn fra bunkerskontoret. Begynte å få meldinger fra SAS i går at budet mitt er for lavt, både e-post og app og både på engels og svensk. Viste seg at det var for turen til ICN som jeg måtte avbestille. Kjipt å ikke være med på en førstereis, men kan ikke få med meg alt heller. I annet nytt så har jeg nå endelig kjørt siste hengerlass til dynga og huset er klar for visning på mandag. Håper det kommer noen pengesterke folk som byr mot hverandre. Har allerede bestemt oss for å kjøpe en flaske med godsaker fra Champagneregionen, men hvilken det blir er avhengig av om det blir prisantydning eller over og da spesielt hvor mye over. Ved salg til prisantydning blir det nok gode gamle Henriot, men hva skal man satse på når man virkelig skal feire? Forslag? Ha en herlig fredag!
Hei fra Romerike. Det jobbes for fullt før det skal pakkes og gjøres klart til tur til ICN i kveld. Det blir muligheter for sosialisering i loungen på OSL fra ca 17 til 18:30 og på CPH fra ca 20 om noen andre er i nærheten. Veldig moro at vi blir en gjeng fra IF i Norge. Jeg inviterer til champislag i suiten på Grand Hyatt. Ha en knall dag folkens.
God morgen fra Plankebyen. Siste forberedelser er i gang før langhelgen til Cannes. Ikke like eksotisk som mange andre her sin destinasjon (ICN), men det er en første gang for alt. Har et bud gående for oppgradering til Plus, men med gode nødutgangsseter og seatblock i økonomi vurderer jeg å trekke den. Det er dog mange ledige seter i Plus, og hele rad 1 er ledig foreløpig - selv etter at innsjekk er åpnet. Så vi lar budet stå enn så lenge. God tur til alle som er på tur. Nyt det!
På CDG blinker det rødt og «zone not open». You will have to wait, sir!! Livet i boarding group 0 kan være utfordrende til tider.
Hvilken luksus sa den svenske damen da vi satte oss ned .. dere får midtsetet ledig.. Sjåføren er trønder, får håpe det går bra likevel
God morgen fra Brunswick. Tidligere bare besøkt Maine til fots ved å gå over elven i Portsmouth. Når jeg hadde lyst på en flytur fra LGA passet det fint å fly til Portland og kjøre en tur nordover.
Oppgradering gikk gjennom. Ble rad 6, med foreløpig block på midtsete. Så ser vi hva som skjer i morgen.
Buhu! Eventyr lounge CPH stengt fordi den var full på en fredag kl 14. Har aldri møtt akkurat den sperringen før. Men da blir det en kjedelig halvtime ute på gate istedet....