Tikket plutselig inn melding om kansellering av SK931 i morgen, med ombooking til LX040. Vet ikke om jeg skal være fornøyd eller ikke? SAS A350 C vs LX B777 C. Får ikke til å reservere seter etter ombooking, men i følge SAS classic har jeg faktisk fått et tronesete. God helg!
God midt på dagen fra OSL loungen. Solen titter frem mellom skyene over Gardermoen og det ser ut til å være fine forhold for noen flyturer Mye folk på OSL så ser ut som om mange er på tur i helgen, det er godt å se. Min flytur starter ombord hos Finnair med avgang om en time. Nyt fredagen og ha en god helg folkens
God formidag Fredag og sol, og evige piner om hva en faktisk skal bruke førjulsturen til SFO på. Bli eller fly videre?
55min connection ved CPH holdt greit det! CRJ'en til CityJet på vei hit var som pre-corona; ingen munnbind, fysiske menyer, servering etter 10min og påfyll for de som ønsket. Godt plassert ved 9A i minikabinen. Første inntrykket er at det er veldig god plass og privat - men det er jo som å sitte i en motorvei når pluss/eco skal boarde.
Fredag, fridag, sove lenge. Det var planen. Det ble vekking fra jobb 07:30, jobbing til 13ish. Nå er det hjertet i halsen med L-kjøring på Harrytur. God helg folkens
Skal også ut å fly litt i dag. Med SAS. Ingen endringer på flighten så langt. Riktignok endring av destinasjon for ca en måned siden når flighten til opprinnelig destinasjon ble kansellert.
....og målet er nådd. Litt forsinket fra OSL, men turen gikk radig. Ble servert "continental breakfast" Sinnsyke køer for å kjøpe s-bahn billett. Heldigvis finnes det apper for slikt - med paypal-integrasjon. I Berlin blåser det hardt, men må likevel ut å spankulere. Det er straffen for å spise julemiddag klokken 14 (er stappa). En øl i Dirckenstraße neste?
Lufthansabuksa er på og første forfriskning er på plass. Dog 1 time og 6min etter avgang. Noe krøll med lyden på infotainment. Restart hjalp ikke.
Ikke noe påfyll i første runde - her må det ryddes vekk. Valg mellom laks, lam og vegetar til middag. Gikk for lam. Hele pakka ble levert på ett brett tilsvarende det som er i Pluss. Påfyll runden gikk rundt før en var ferdig med salaten. Kaffe ble servert mens en spiste hovedretten og det ble også delt ut en sjokolade-eske. Det var også annonsert avac tidligere men ikke noe tegn til dette. Klarer ikke å skille dette fra Pluss :/ Gikk til naboen og testet headsettet der og fant ut at det var det som var årsaken. Fikk byttet til nytt av crew.
Fredag, og det er tid for Molemole her i Playa Del Carmen. For ellers så begynner jeg å få ett inntrykk av at en trenger 10.000 kroner måneden for at hjulene skal gå rundt her i Playa Del Carmen. Pris for bolig er ca 10.000 peso også trenger en 500 peso dagen for å ha det greit med tre måltider og litt snaks. Visum på 6 måneder får en på grensa, så for 60.000 så kan en overvintre her i Mexico
Kanskje om jeg ikke hadde vært gravid... Men uansett tror jeg det er farlig å forsøke å matche doktorens alkoholinntak - ref. siste loungesafari på LHR