Fredag og flytur

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ololsen, 27. juni 2025.

1. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra nordvest. Fy søren hvor lei jeg begynner å bli overskyet vær med 12 grader og småregn.
    Uansett, det er fredag og flytur med rødnesene i kveld og jeg ser at de har godt over 20 grader på andre siden av nordsjøen. Satser på de har malariamedisin ombord.

Det er for øvrig LN-ENV som skal fly meg til Gatwick. Den starter dagen med en tur til Roma, så frem og tilbake mellom OSL og AES før den kommer og plukker meg opp.
    sffs.jpg

Og i morgen blir det nytt flyselskap for meg som jo alltids er litt spennende: Austrian Airlines.

Ha en fortreffelig helg

Last edited: 27. juni 2025
    Spielhaug, Flymunda, kjeeli and 10 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,263
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra solkysten:)
    IMG_1704.jpeg
    Ha en strålende fredag alle bonusnisser:)

Last edited: 27. juni 2025
    Spielhaug, Flymunda, kjeeli and 8 others like this.
  3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Natthelg på jobb, men feriestart om 8 dager.

Ny "forbedring" hos SAS- finner ikke mulighet å bestille ST reiser for poeng på nye nettsiden? Ligger sikkert der, men finner det ikke:mad:

Ønsker å se på noen alternativer til vår Zanzibar tur med mellomlanding i Nairobi i oktober. Det er jo opptøyer i Nairobi- lite lysten på å bli kidnappet av al shabab eller hva de heter, bandittene der nede:confused:

Vel vel- klar for Risør i en uke om 8 dager- norgesferie på sommeren er best :)

Ha en fredelig helg

Spielhaug, Flymunda, kjeeli and 7 others like this.
  4. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke så lett å finne men gå inn på https://www.sas.no/eurobonus og bla ned til du finner denne
    Skjermbilde 2025-06-27 103039.png

kjeeli, Calling, holmen and 4 others like this.
  5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,302
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sølvbyen.

Fredag i heimen, lørdag i selskap (igjen, sukk :)), og søndag til Gøteborg. Det kan vi vel kalle en plan.

God helg!

Flymunda, kjeeli, Rscott and 4 others like this.
  6. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,500
    Bonuspoeng:
    93
  7. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra innenrikskantina på osl der det som vanlig serveres pastasalat og (Toro?)supper.

Turen går nordover så blir ikke for høye temperaturer å skryte av herfra heller. Jeg har ifølge SAS-appen aldri fløyet med dette flyet før, men det ser dessverre veldig fullt ut. Kun tre ledige seter i appen og igjen av de er ved siden av meg. Så mye for diamantblokk, men vi er kanskje mange på denne turen.

God fredag alle.

Spielhaug, Flymunda, kjeeli and 6 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Sveits.
    Har allerede spist gode oster to ganger siden vi ankom i går, så det er ikke så verst her. :D

På turen ned i går var det tre ledige seter i Plus, og ett av dem var mellom meg og min kone. Vi er på forskjellige bookinger, og begge er EBD. Det kan nok ha noe med saken å gjøre.

Har skrevet huskelapp til elg selv om at jeg ikke må gå for billigste leiebil på ZRH neste gang. Det betyr nemlig lengst kø, og kjipest bil. Men, vi skal ikke kjøre så langt. Neste gang blir det uansett ikke Alamo.

Planen for dagen er å spise mer ost, og drikke vin. Det er heldigvis ikke alt for varmt, men det skal gå over i morgen..

Ha en fin en!

Spielhaug, Flymunda, Adrian E and 7 others like this.
  9. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    32,545
    Bonuspoeng:
    183
    Når vertskapet er forsinket og fanden er tørst, da finner man en løsning på det.

IMG_0173.jpeg

God helg :)

Calling, Spielhaug, Berlioz and 7 others like this.
  10. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    En liten oppdatering fra 1F på DY 1338. Må si rødnesene leverer i dag. Ledig midtsete gir behagelig flytur. Og malariamedisin har de også.
    IMG_4631.jpeg IMG_4632.jpeg

Calling, holmen, Eddie47 and 6 others like this.

Del denne siden