God tur, men høres ikke fristende ut i den stappa innlands lougen nei. Håper dere finner dere plass da. God tur i den bråke bøtta der. God tur ja, det er vel en mimosa du har til frokosten
Bråkebøtte? Er du gal, mann! Lyden av propellfly er kos! Det er jo tidvis til å få tårer i øyekroken av! Hm, kanskje jeg har bodd litt for lenge ved kortbanenettet...?
God eftan fra Oslo. Uvanlig kaldt og overskyet til Oslo å være.... Eventuelt har vi bare vært litt bortskjemte siste uken. Hvorfor er et sånn at plantene mine enten blir spist opp av bladlus. Eller dør av behandlingen mot bladlus?
Herr @Kristian Ut. har følgende propell fly på CV`n: Må innrømme er bedre å fly dette enn å sitte hjemme
God fredags ettermiddag. Fikk 45 minutters liggetid i recliner stolen hos tannlegen i dag, med lyden av borret ble det nesten som å være på fly igjen. Men for den prisen jeg betalte her kunne jeg heller flydd LAX-SFO t/r i first class med Alaska Airlines for samme sum. Jaggu hadde polet i samme bygg Montaubret på kjølen. Så med tanngarden i orden og en flaske Champagne kan dette bli en fin fin kveld. God Fredag Folkens!
LAX-SAN er i underkant av en time. ca 50 minutter. Men, jeg tok jo helt feil. Min reise var SFO-SAN t/r. Det er ca 1t 35min.
God ettermiddag fra strilelandet på solkysten .. solen skinner og bobler i glasset! Kan det bli bedre når en ikke kan/vil fly?
Sas implementerer ny enklere betaling ved bestilling og justering av reiser. Ved forrige runde med bestilling kom aldri link på sms eller e-post. Denne gangen kom den fram og gikk rett igjennom. Så får j avvente justeringene. Som gjør at reisen ikke er den som vises på bildet. Edit: Oppdateringen til ny og gjennomførbar hjemmreise kom kort tid etter betaling.
Er ikke så gal pris i februar, kan få det t/r fra $160 og oppover. Nå skal jeg bare LAX-SFO hvis det ikke dukker opp retur i C med SAS fra LAX på en gitt dato i februar.
Turen til Sandefjord gikk fint den, litt synd at det ikke serveres kaffe og en sjokoladebit lengre. Skal bli greit å tilbringe helga her.
God kveld frå Aspire A26 loungen på AMS. Det er vel for tida einaste loungen du kjem inn med PP @Flyingdutchman Men på non-schengen er det ein til Aspire Lounge + du kjem inn på BA sin trur eg. Flyr til OSL no, så vidare til LPA med SK i morgon. I dag prøve eg å snike meg inn på F1 Practice, sykla over timen på damesykkel med 3gir for å komme fram. Men overlevde med god lyd til lunchen. Det er heilt klart «Max» feber i Nederland om dagen. Ikkje så rart kanskje. Ja forøvrig dei som ikkje har fått med seg F1 serien på Netflix, då har dykk noko å sjå fram mot.
God fredagskveld fra hovedstaden. Dagen startet med noen timer på bortekontoret, deretter en befaring før man tok de siste arbeidstimene på hjemmekontoret. Nå er det sofaen som gjelder med litt god i glasset så fin start på helgen det. God helg folkens