Fredag og Frokost i Delhi

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 09. febr 2024.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,971
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra United Polaris LAX. Ingen problemer med SAS boardingkort på mobil gjennom Gold Track/Premier Access eller inn i loungen. Så en hel regnbue på veien hit. Nå skal jeg snart loffe bort i restauranten og spise frokost.

IMG_4555.jpeg

Calling, Eddie47, Berlioz and 5 others like this.
  2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    vi brukte Vietnam Airlines fordi de ble billigst med bagasje. Hyggelig det selv på billigste billett.

3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,971
    Bonuspoeng:
    293
    Frokostmenyen som serveres til 11:00 serveres ikke 10:50, så det ble lunsj. Burgeren var god og riktig stekt (de spurte hvordan jeg ville ha den). Hadde hele restauranten for meg selv.

IMG_4576.jpeg
    IMG_4577.jpeg

Calling, Spielhaug, EndreD and 9 others like this.
  4. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,653
    Bonuspoeng:
    183
    God risottokveld fra MBT.

Lurer på om @Maggie har planlagt tur til US&A og hvor lenge det eventuelt er til:D

EndreD, Eddie47, Flymunda and 3 others like this.
  5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,573
    Bonuspoeng:
    183
    Med minus 15 hjemme og 25 pluss om noen dager, telles snart minuttene ned:D:p

EndreD, Wiolenze, Flymunda and 2 others like this.
  6. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    Om burgeren til @Upsaker var passe stekt kan jeg bekrefte at frokosten/nattmanten hos AI var godt kokt. Både Cottage Chese og kylling smakte godt, men ble ikke akkurat servert som hos Polaris.

EndreD, Flymunda and Upsaker like this.
  7. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    @Upsaker Når gikk du fra polaris lounge for å rekke SAS balja btw?
    Samt noe som utmerket seg på turen fra/til mtp mat/drikke?
    Takker :)

8. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,971
    Bonuspoeng:
    293
    Trillet ut av Polaris 13:18 og flyet skulle gå 14:15. Hadde passert gaten 13:44, så det tar litt tid selv med effektiv gange. Rullet fra gate 14:11.

Beet the Jetlag er verdt å prøve. United Polaris Star synes jeg ikke var så god. Amaretto Sour var bedre enn Whiskey Sour, selv om ingen av de hadde eggehvite. Burgeren var god og den eneste maten jeg smakte.

Calling, Flymunda, EndreD and 2 others like this.
  9. Trent600

Trent600 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    651
    Bonuspoeng:
    93
    Som nevnt over så stopper frokost i Polaris på et tidspunkt. Var der på torsdag og jeg hadde håpet å rekke frokosten så var tidlig ute på LAX. Sto på tavlen at innsjekk for SK932 kl. 14:15 åpnet kl. 10:45 (men viste seg at de åpnet ca 10:30).

Sjekket inn på automat og fikk bagasjelapper og nens jeg sto der og ventet på at innsjekk skulle åpne kom det et par ansatte bort til meg og ville ha meg til å bruke bagdrop automatene som ser ut til å være til bruk for alle, ikke bare SAS.

Jeg har faktisk ikke lagt merke til de før, men har vel heller aldri vært såpass tidlig der. Ville vært genialt, men problemet var at jeg hadde vært borte i 14 dager og hadde mye bagasje og når hun som hadde dratt meg bort dit scannet bagasjelappen kom det opp at jeg med SAS kun kunne ha 23 kg og at jeg ikke kunne bruke automaten siden jeg måtte til skranke for å betale overvekt.

Hun som hjalp meg trakk på skuldrene og selv om jeg viste henne i SAS appen at jeg kunne ha 4x32 kg innsjekket bagasje så virket det ikke som hun trodde på det og ville/kunne ikke gjøre noe videre, så måtte allikevel sjekke inn i skranken, så tydeligvis ingen kobling til status eller billettype på de automatene.

Siden jeg ikke var såå sulten, så turte jeg ikke prøve meg på burger, så ble:
    Pacific coast salmon etterfulgt av Point Reyes cheese plate og en Chocolate chip skillet cookie, alt skylt ned med et par Space Dust IPA by Elysian Brewing Company.

upload_2024-2-10_4-53-1.png

upload_2024-2-10_5-2-44.png

upload_2024-2-10_4-56-2.png

upload_2024-2-10_4-56-42.png

upload_2024-2-10_4-57-11.png

Hadde samme rolige tempo som ifjor for å unngå å bli svett, så Strava sier følgende om turen fra sikkerhetskontrollen til inngangen til Polaris

upload_2024-2-10_5-5-57.png

Last edited: 10. febr 2024
    Calling, Spielhaug, Flymunda and 9 others like this.

Del denne siden