SAS har booket meg om på returen fra BKK. Opprinnelig ble det BKK-CPH-BRU-OSL, da det ikke var mulig å komme seg direkte CPH-OSL uten å vente på CPH i 10 timer. Nå har jeg fått BKK-CPH-BRU, 10 timer layover, BRU-CPH-OSL. Det blir vel ikke noe av turen uansett, så jeg vet ikke om jeg gidde å prøve å endre på det.
God jul frå Winter Wonderland i eit dalføre i Sunnfjord. Om ein time skal eg i gang med damping av pinnekjøt. Alt av gåver er pakka inn og roa har senka seg. Mest på grunn av at madammen er i kjellaren og tek seg av minsten slik at han skal sove. På tide med ein ny kaffikopp og eit julehefte.
God jul fra hovedstaden. Blå himmel og sol, snø på bakken og 7 minus så en vinterlig og flott julaften. Her er det straks tid for den årlige julegrøten, tradisjonen tro skal den spises etter Askepott, så får vi se hvem som får mandelen i år. Ha en flott julaften folkens og god jul
Det er 5 ledige billetter på et fly som går CPH-OSL 1t 35m etter ankomst fra BKK.. Burde vel kanskje være mulig å fikse.
God Jul fra ødemarken i Telemark. Her er det -7 og ca 70 cm snø, noe som er altfor kaldt og altfor mye snø i mine øyne. Ellers er maten i ovnen, og alle julegaver er i hus. Så da ser jeg frem til å spise og fått klora av dette papiret på disse gavene. Så er det ett år til neste gang Altfor mye stress dette julegreiene for min del.
God julaften ettermiddag fra Kolbotn! Facebook forteller at for 5 år siden var jeg i Orlando, for 8 år siden var jeg på Phuket og for 11 år siden var jeg på Gili Trawangan. Fantastiske fine julefeiringer alt sammen, men det er nå fantastisk flott å feire jul i Norge også, denne gangen hos den bedre halvdel på Kolbotn. Ønsker alle medforumister en fantastisk jul!
Her fikk vi kunder en julegave fra EU https://dinside.dagbladet.no/reise/ny-dom-du-far-tusenlapper/75005113
God jul fra Oslo! Her venter jeg på to ting, åpne pakker i kveld og fly første IC tur på snart to år, kun 5 dager til NY.
God tidleg ettermiddag frå stiftsstaden! Her er det julemusikk på radioen og roleg stemning fram mot middagen. Måtte alle medforumistar få finast mogleg julaftan! God jul, folkens!
God jul fra hovedstaden! Her har man akkurat kommet i hus etter en god tur i marka. Har dermed også frigjort plass til et, etter planen, høyt kaloriinntak denne kvelden. Vil nok gå skikkelig i pluss uansett hvor lang turen hadde vært... Ha en velsmakende og fredfull julaften!
God jul fra Hafjell! Her er det bikkjekaldt, men nydelig vær som i resten av tråden. Bildet er et par dager gammelt, ingen skyer i dag. Håper alle får flybilletter, bonuspoeng, gavekort og feriedager under treet i kveld.
Ønsker hele forumet en riktig god jul Håper vi kommer sterkere tilbake på reisefronten i det nye året
Det har vært en travel dag! Deler av grisen Gunda ble plassert i ovnen kl 08 og har kost seg der i 7,5 timer. Det var en flott himmel i dag tidlig Gulvvask, støvtørking, dekke bord, lage riskrem, på vei til postboden kan vi nyte denne utsikten. En julegave og et julekort var dagens fangst i postboksen. Dette er 2.gangen jeg opplever hvit Julaften her ute de siste 20 årene. Hjem igjen for få å forberede resten av middagen, legge pinnekjøttet til morgendagens middag til utvanning, også rakk jeg ett lynkurs i serviettbretting på YouTube. Heldigvis kom vertskapet seg med på siste ferje mulighet før 2.juledag kl 12. Hvert litt væromslag siden i morgens. Kl 15 kom både Mor og Far tilbake til hjemmet sitt. Så nå kan julefreden endelig senke seg! Nyt kvelden folkens
God jul til alle! Ønsker de som har blitt syke god bedring, og de som er ute på tur julestemning uansett hvor dere befinner dere. Her i fjorden tok er flott skip fra Havila pyntet til jul turen innom på selveste dagen.
Vil gjerne benytte anledningen til å ønske alle sammen en riktig god god jul! Håper dere har det fint og får en flott tid sammen med familie og venner. Dette er den nærmeste julefølelsen jeg får denne julaften. Et gigantisk juletre i resepsjonen her på hotellet, Dusit Thani Krabi Beach Resort, i Thailand.
Oppdatering fra Miami beach. Jentene var litt skeptisk til jul her, nå er de fornøyd Fikk sett Christmas Carole i går og Disney jul på tv i dag før frokost. God jul fra to fornøyde jenter