Fredag og helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 15. aug 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Maten var bedre før og jeg skriver ut flybillettene og hotellbestillingene «just in case»
    Godt det er helg IMG_0038.jpeg

EndreD, GBL, ArthurDent and 24 others like this.
  2. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Ettermiddagsjobbing i dag, og så 17 dagers langfri.

22 år gift med fruen på denne dag, så får ta indretjeneste i heimen, og kjøpe en bukett:)

T-6 guttetur til Washington. Får håpe Trump ikke starter noe alvorlig bråk med Putler i dag da:eek:

Ha en fredelig dag

EndreD, ArthurDent, NoLimit and 13 others like this.
  3. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,522
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret.

Var stille på T-banen i morges, gitt. Lurer på om resten av byen sitter på gjemmekontor. Håper i alle fall det dukker opp noen flere her på huset etterhvert, så det kan lunches sosialt.
    Her er det forresten 4 uker til neste flytur. Fire! Jaja, innen den tider det jo heldigvis fire helger, og helger tas i mot med åpne armer. Den første er jo faktisk bare timer unna, den vissheten bidrar godt til sinnets munterhet!

Ha en feiende flott fredag!

4. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,839
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag!

Godt vi har scandic :)

17552395092165838193072292719884.jpg

5. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,012
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Elvebyen! Grei retur fra Hellas i går med rødnese etter tre uker total avslapping og gjensyn med mange av våre beste venner som vi ikke har sett på flere år. På mandag starter jobb med et par dager hjemmekontor før det blir å sjekke inn på Radisson igjen. Satser på at rommet mitt står klart.

Heldigvis bare ti dager til gjensyn med Lufthansen for en ukes jobbtur. Og det er helg :)

6. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra kontoret i Nordvest hvor det er vått og litt vind ute.

Har akkurat lagt på røret etter å ha snakket med Aksel hos SAS. Vi fikk lyst på en biltur under neste års guttetur til Nashville så istedet for å returnere til Atlanta for hjemreise kjører vi nordover og flyr hjem igjen fra Chicago istedet. Det betyr dog at vi ikke får testet Virgin Atlantic på hjemreisen og istedet blir det KLM som flyr oss begge veier (med unntak av Delta til Nashville da). Bookingen er sendt til billettering nå så får vi se hvor lang tid det tar.

God helg snart

7. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    Flytoget igjen, men i alle fall ikke altfor tidlig på dagen.

Denne gangen på toget rett ved siden av en halvpart av en norsk duo som ble kjent verden over for å synge om hva reven sier :p

20250815_092140.jpg

EndreD, ArthurDent, Calling and 10 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hyttekontoret.
    I går var dagen da jeg hadde glemt hodet om det ikke satt fast.
    Først glemte jeg lommeboken hjemme. (Heldigvis har jeg kort på mobilen, nå når Tapster-ringen ikke funker. hrmpf.) Da jeg dro fra kontoret klarte jeg å glemme både genser og regnjakke. Det kom jeg på da jeg parkerte, og skulle gå til fergen i regn og 16 grader. :rolleyes:

Men jeg husket PCen, så sjefen er nok fornøyd med at jeg jobber litt.

Solen skal dukke opp etter hvert, og da blir det helg på meg. :)

Ha en fin en!

9. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Føler jeg har vært igjennom alle fasene siden jeg ble introdusert for forum :)

Det regnet på Sotra …. Igjen…… men det er jo ikke Bergen.

Men Skyss virker. Dyrere en Ruter selvfølgelig:) og en må bytte buss hele tiden. Men bussene var i rute.

10. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    Rask fast track på OSL i dag, med null kø.

En frekk Karen, som ikke var i fast track køen men i ordinær kø for scanner ved siden av, løp inn foran meg i fast track scanneren. Jeg nøyde meg med litt himling med øynene og fikk stort smil tilbake fra kvinnelig vekter bak skranken.

Sekundær, tilfeldig bombe kontroll av håndbagasje tok litt ekstra tid siden de hadde vaktbytte akkurat da. Men max 5m alt i alt er jo bra uansett.

OSLounge har godt utvalg mat i premium delen som alltid. Og litt lunch-cava.

På toppen av alt har de plenty med godt og ekstra salt, ekte fløte-basert Røros-smør. Sug på den bitre pillen Stordalen/Strawberry :D

20250815_095505.jpg

20250815_095511.jpg

20250815_095554.jpg

11. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra et tåkefylt vest! Skulle nesten tro man var i området rundt Jessheim…:D
    Her blir det en rask joggetur og helgehandling, før man tar en kjapp tur innom jobb i ettermiddag.
    god helg!!

12. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,480
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Oslo.

Her meldte plutselig awardfares om noen ledige billetter mellom SFO og CPH neste vår. De er nå ikke lenger ledige.... Så får en se om det er mulig å sy på plass en reise rundt dette ene segmentet i månedene fremover :)

13. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,786
    Bonuspoeng:
    183
    Halloen fra austpå. Sittet og sett på alle mulige ruter fra Milano til et eller annet gudsforlatt sted i Europa som Brann kanskje skal spille fotballcup i høst, og tenkt at her er det mange godbyter av byer og land. Her er det muligheter for å kombinere dette forumets favorittselskaper, det vil si Norwegian, Ryanair og Wizzair.

Også fått booket Ryanair til høstens Milano-derby, så da kan mørke og alt det der bare melde seg.

14. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Kypros neste, 28.august

15. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig god lunch fra BA, med noen glass (de er ivrige på å by påfyll) champagne. OSL-LHR med BA761 idag.

Ser kanskje ikke fantastisk ut, men smakte alldeles strålende med braisert lam, fløte gratinerte poteter, en skikkelig smakfull gravy med timian og grønnsaker pluss dessert.

20250815_121727.jpg

EndreD, Ololsen, Calling and 8 others like this.
  16. biaop

biaop EBG

Likes mottatt:
    108
    Bonuspoeng:
    43
    Hva er det som gir tilgang på OSL Premium for den gjennomsnittlige bonusjeger? Greide ikke finne så mye på nett. Så ut som et bra matutvalg her.

tobeornot999 liker dette
  17. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,897
    Bonuspoeng:
    113
    Amex Platinum eller reise med de selskaper som har betalt seg inn dit i Biz. Mulig man fikk med DNB SAGA/PB før, men tror ikke det gjelder lenger..?

biaop liker dette
  18. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,475
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag eftan fra Stavanger. Her kom en i går kveld hjem fra Bergen etter ALT FOR MYE jobb gjennom sommeren, men nå er det heldigvis tilbake til normalen og med det har jeg hele 5 helger å jobbe så erre jaggu jul å greier :D
    På morran og formiddag ble det 4 timer med barnepass slik at datter fikk sovet noen timer, og nå slappes det av i heimen :cool:
    Ha en glitrende flott helg!

19. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,786
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe I know, det var dessverre på litt for kort varsel. Men kjenner flere som tar turen. Men det er jo etter den runden det skikkelig gøye starter

Ololsen liker dette
  20. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Bergen-Larnaca 27.08 kl 17:25 til Zürich overnatting i Zürich og videre til Larnaca ankomst kl 10:40 med Edelweiss
    Retur fra Larnaca kl 03:05 med Lufthansa til Frankfurt og videre til Bergen ankomst kl 12:10…
    kr4023 t/r i økonomi + overnatting i Zürich..

Del denne siden