Fredag på sydhavsøyen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 23. jan 2026 kl 04:55.

1. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,080
    Bonuspoeng:
    183
    Det var helt sinnsykt! Kommer garantert til å booke om tur nr 2. Lang passkø, og en helmaraton å springe etter sikkerhetskontrollen. LHR A til B gates er en walk in the park i forhold. De hadde stengt boarding før jeg kom, men åpnet og sprang sammen med meg ned til tarmac. Hadde gitt beskjed til crew før jeg startet spurten, så de ga meg high five og åpnet en flaske champagne til da jeg kom tilbake (var bare meg som drakk champis). Er ikke i verdens beste form, men i dag har jeg virkelig kjent på syra og vært gjennomvåt av svette. Hadde vi ikke landet 10 min før tid, uten bussgate, og at jeg satt på 2D, ville dette aldri gått. Anbefales ikke..Men lykke til! Er du heldig med passkontrollen sparer du fort 10 min.

Last edited: 23. jan 2026 kl 17:00
    Calling, Spielhaug, btm and 6 others like this.
  2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,347
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra SK4043!

Hadde egentlig (bonus)billett på SK4049 kl 19.25, men i info-skranken før sikkerhetskontrollen ble det enkelt flyttet til 17.40-flyet. 250 kr fattigere og årets første midtsete i et stappet fly til SVG.

Ha en finfin fredag og god helg!

Calling, Spielhaug and Rscott like this.
  3. FreeFlyer202

FreeFlyer202 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Har et par sånne på planen, og har jo i likhet med deg ikke tenkt på at Irland ikke er i Schengen. Ikke at en misconnect på DUB er det verste, men den ene er dagen før en lengre episk reise, som jeg selvfølgelig ikke vil misse. Så bare for å sjekke, fulgte du "flight connections" skiltene og måtte likevel gjennom grensa? Har rett nok et kvarter ekstra mellom tur og retur, og alt på samme booking.

btm liker dette
  4. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,080
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, fulgte flight connections. Fant en snarvei inn til sikkerhetskontrollen på toppen av denne trappa hvor de slapp meg gjennom til båndet mot å vise BP

Attached Files:

btm and FreeFlyer202 like this.
  5. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,433
    Bonuspoeng:
    93
    Ajaj. Ja, dette blir spennende. Jeg reiser Light på en ganske så billig billett, så en ombooking vil nok koste mer enn det smaker :p Får ta med meg joggesko og forberede konemor på at min dagstur fort kan bli til en-nattstur.

Del denne siden