God ettermiddag fra Sørlandet. Blir en helgetur for litt fiksing og jobbing. SAS MC har vært planlagt lenge, så kortet brukes flittig. Noen billetter blir nok bestilt i løpet av helgen. Hadde et stort jobbutlegg på onsdag, som ble «time-travlet» over til SAS MC i dag tidlig Ha en regnfull dag ..
God ettermiddag fra en taxi i hovedstaden. Fikk veldig dårlig tid, plutselig. (Også høljet det ned). Skal ut og spise, og så er det overraskelse hva som skjer videre. Kan bli spennende! Har svidd av nesten hele kredittgrensen på SAS MC, så dette lukter det poeng av! Fikk en rørlegger-regning i går, og den ble betalt i butikk i dag. Stor regning ble med ett litt enklere å hanskes med, når det ble doble poeng. Har handlet noen turer med SAS, og lagt ut for en ferie for mor og noen venninner. God helg!
God fredag frå Aust-Finnmark! Tre veker til interkontinental reise! Lokalt her er det haustleg: Bilete til ære for @Berlioz sin eksforlovede @Eddie47, dette må då vera solkysten: Med eller utan sol: God helg! Og god bonuspoengfangst!
Oh yes, var bra med litt søvn før jeg ble vekt av telefon om at jeg må jobbe overtid for tredje vakt denne uken, lørdag morgen. Jaja, sånn er det i helsesektoren. Får bruke de ekstra pengene på en ny tur da. Men ser at FF-salget fortsatt ikke funker på booking til Singapore... Har det funka for noen andre? Fikk svar nå i kveld faktisk, morsom lesing der SEB faktisk legger all skylden på SAS og mener at jeg ikke har lest nyhetsbrevet. Problemet er når det er kortutsteder (de selv) som sender ut nyhetsbrevet og det ikke er sendt til meg... Tror de virkelig at en EB-poengjeger ikke åpner nyhetsbrevene?
Forhåpentligvis ble ikke lengselen nordover så stor at det oppstod hodeløs bilettbestilling, men om så skulle ha skjedd, åpner det jo for nok et hyggelig IF-treff her i strøket
Vel, mest sannsynlig slipper vi unna regn, da dette er en svært tørr region, dog må jeg vel innrømme at det kan tenkes at det muligens kan oppstå en og annen dag der solen blygt gjemmer seg bak en sky eller sju...