God Fredag! Her har dagen sålangt gått til begravelse i svigerfamilien i Jessheim... Så istedenfor å reise hjem igjen igjen til Telemark blei det spontanbestilling av rom på Oslo Plaza for en aften her i Tigerstaden isteden Blei meget positivt overrasket over oppgradering av rom fra standard rom til Premium Suite i 29.etg God helg ønskes til alle
Barne retter burger og potet strimler Satay kylling og scampi forett Kylling gryte til madammen Sashimi til doktoren Bon apetittttt
God kveld fra hovedstaden. Arbeidsuken er over og i helgen blir det en tur på hytta med opphavet. Antar man blir satt til litt snømåking, men skal nok finne tid til litt skigåing også så det blir jo bra Har ingen flyturer planlagt i april og begynner nesten å bli bekymret for at planen om å fly hver eneste måned i 2019 også går i vasken allerede... det kan man jo ikke ha noe av, så må vel finne på noe lurt, problemet er bare at påsken kan dessverre ikke brukes til å fly og de andre helgene har jeg vakt på jobben Jaja kanskje greit at fleksitidskontoen er ganske full, er jo ikke feil med en flytur på en hverdag heller... får se i kalenderen hva som kan passe Nyt fredagskvelden og god helg folkens
Nok en grunn til å bli EBD: Book Plus, fly Go, drikk gratis... Det høyrast sikkert vettugt ut dersom Frösundavik er arbeidsstad...
I dag har jeg fått et bonusfeber-problem. Solgte noe greier på finn, og kjøper ville absolutt betale cash.. Hva gjør jeg med sånne papirpenger? Man får jo ikke bonuspoeng for å handle med dem! Skulle tro folk ikke visste at de får poeng for å bruke Vipps.
Nå har de faktisk lagt til en rad med Plus, og jeg er inne i varmen igjen. Får se hvor lenge det varer.
Har støtt på samme problem selv, da kom jeg til å tenke på den tiden man tømte sparegrisen i banken og fikk penger på konto. Det fungerer visst den dag idag også.
Er ikke måten man setter inn penger på i disse bankløse dager å kjøpe noe kontant hos Elkjøp for å så snu i døra og be om å få refundert kjøpet inn på konto?