Det er alltid bøndene! Hver gang! Ingen unntak! God formiddag fra hjemmekontor i Larvik. Nok at jobb idag men snart går turen til Choice på Mastemyr for en overnatting med gutta mine og så Tusenfryd i morgen. Med sesongkort har det blitt noen turer dit i sommer. Tror det er 7. gang hittil =) Søstra mi skjønte ikke at jeg gadd å booke tur til Canada i starten av oktober. Men den aldri kunne gjennomføres. Jeg tviler også, men trua må en ha. Ha en flott helg!
Jaggu er det fræddan Og jeg har booket jobbreise for første gang på.... hmmm, tja jeg vet ikke hvor lenge. Har såvidt hatt et par reiser siden mars i fjor, men det er nesten så man er nervøs når man bestiller flybillett for det er så lenge siden sist Da blir det i alle fall både EB poeng/flights og NCC poeng/natt neste uke. DET er lenge siden DET I morgen har minstesønnen til den bedre halvdel bursdag også, så da blir det ut og kjøre go-cart. Blir gøy det også Ha en strålende en!
God aften fra Nidaros badet i sol! Her har man nettopp fått «skudd» #2, så da er man fullvaksinert (med eller uten 5G) om en ukes tid… Ha en strålende helg
Akkurat, ja. Kjent nok, men er ikke så nær at jeg har kallenavn på den karen. Den jeg assosierte med har Nicolai til fornavn og ingen "j" i etternavnet.
God ettermiddag fra solen. Fikk Kaffe, selv om det fristet mer med en øl i sola. Bare minner alle om at hvis noe gjør vondt hos en sykepleier er det bare fordi pasienten ikke oppfører seg
Vel vel, derfor vi har Cisordinol Acutard, Haldol og Zyprexa, litt Sobril og eventuet en litendash med Valium? Den perfekte pasienten skapes.
Følger opp med midazolam dexmetotidine og litt propofol, som jo er en hver sykepleiers foretrukne sovemelk til pasienter Skriv resept du @drsyk så skal jeg få til en stille kveld på Sumo