Fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flymunda, 28. nov 2025.

1. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,596
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Tur nordover i dag. Spent på hva Sixt etter hvert stiller opp med etter et par dårlige opplevelser andre steder og sist gang jeg bestilte fra denne stasjonen hadde bilen jeg skulle hatt «dessverre crashet». En siste sjanse.
    IMG_6336.jpeg

Last edited: 28. nov 2025
    democomputer, Ololsen, EndreD and 8 others like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Dublin

Frokost hos Conrad unnagjort;

IMG_7234.jpeg

Utsjekk og bestille Uber for å rekke SK direkte til OSL. I går aksjonerte taxisjåførene mot Uber å sperret mye av trafikken, håper på enkel reise i dag.

3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,768
    Bonuspoeng:
    293
    I dag er det flydag igjen!
    I dag er det SKG-FRA med Aegean og FRA-BGO med Lufthansa, begge flygninger på første benk 1D!
    Snakket med en i går kveld som var bekymret for hvordan han skulle slå ihjel ventetiden på FRA!
    Ja ja .. sånn er det når man flyr for lite ..
    image.jpg

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag, det er fredag! :)
    Noen timer med hjemmekontor, før jeg forflytter meg til storbyen for storbyweekend. Julebord i dag, og middag med gode venner i morgen. Det blir stas.

Ikke akkurat julestemning på været, men jeg slipper iallfall å måke snø. :rolleyes:

Ha en fin en!

Calling, Ololsen, Flymunda and 8 others like this.
  5. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,158
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Oslo, og endelig fredag!

Her har man rukket å fått svart på litt mail, hatt ett møte - og at noen greide å løse ut brannalarmen. Heldigvis ikke noe som brant, så brannmann Sam og gjengen hans har dratt igjen etter å ha sjekket alt er OK.

Ha en bedre dag uten brannalarmer utløst

Calling, Ololsen, Flymunda and 7 others like this.
  6. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,519
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden.
    Etter gårsdagens gråvær var det en trivelig tur til jobb i dag, med nesten tosifrede plussgrader og trygge fortau. Den slags vær og føreforhold må nytes før det er for sent, så om kun få strakser går turen ut, for en ekstern burgerlunch med ex-kollegaer. Skal se det kan sniknytes en pils til også, klarer sikkert å late som om jeg jobber like godt etter lunch.

Ha en flott fredag!

Last edited: 28. nov 2025
    Calling, Ololsen, Flymunda and 6 others like this.
  7. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Norges Formentera. Da har gutten måttet bite i det sure eplet og bestilt revenue Y til Afriken nå i jul/nyttår. Skal jeg være helt ærlig, så synes ikke prisen ble hårreisende så tett opptil, men hjemreisen blir melkerute via TLV og FRA, med noe kort overnatting i TLV. Det blir selvsagt med stjernealliansen, og Thai Gold kommer til nytte. Det blir LH, ET og OS. 320-350-MAX8-320-320.

Skal sies at jeg glemte å sjekke bonus-muligheter i dag, i tilfellet noe har dukket opp i løpet av natten, og nå orker jeg rett og slett ikke å undersøke!

Visumtid!

God dag til alle på og av tur.

Calling, Ololsen, Flymunda and 6 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    Ferdig boardet i Dublin. For ett styr altså, boarding begynte før folk var ferdig å gå av, de ivrigste ventet vel i trappa i ca 25 minutter før det var mulig å faktisk gå ombord. Ingen gruppe 0 eller 1 som gikk i fella. Men det vil jo si at de som skulle vært prioritert havner bak gruppe 2-4 å må sloss for hattehyllen på ett fullt fly.

Jeg spurte kvinnemennesket i gaten hvorfor de lekte Ryanair med SAS, henne var jo såklart irsk så det var jo som å rope i skogen.

Vel ombord på rad 3 så er det helt klart at ventetiden ikke har vært brukt til rydding, det er brukte servietter og halvtom/full kaffemelk beholder i sete.

Mye tyder på stresset crew, de hadde ikke tid for å hilse når vi gikk ombord selv om det var 2 av de som stod der.

Men det virker i det minste som om de har tenkt å orke med returen til OSL, klart 18 timer i regnfulle Dublin frister mindre enn noen timer i syden.

Calling, Flymunda, chrt and 10 others like this.
  9. chrt

chrt EBD og litt annet ...

Likes mottatt:
    2,016
    Bonuspoeng:
    93
    Glad fredag! Spør her da det gjelder stort sett kun i dag:
    Noen som har gjort noen gode deals på Crazy Flydays eller svart-gode priser på hoteller? Skulle ønske meg noen business-reiser i Europa, business, til gode priser, men har tilgode å finne noe som frister godt nok!

Calling, Flymunda, Ololsen and 4 others like this.
  10. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde studentjobb på ymse kafèr og puber. Det var jo 6-8 timer med ganske konstant arbeid, spesielt når man stod alene med alle oppgaver. Kan ikke si at jeg oppfatter at SAS crew har samme intensitet i sitt arbeide.

Calling, Ololsen, holmen and 3 others like this.
  11. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,012
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag!

I dag skulle vi egentlig fløyet til CPH for en rask overnatting før en ukes batterilading på Fuerteventura, men forskjellige omstendigheter gjorde at årets siste feriedager tilbringes i heimen i stedet. Greit å få fullført oppussing av hjemmekontoret og klargjøre til juleinnrykket, men det smerter litt å si fra seg en flytur i SAS eurobiz og 23 grader sol og varme med min bedre halvdel.

Ønsker alle en tullete god helg!

Calling, Flymunda, Ololsen and 6 others like this.
  12. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God ettermiddag fra kontoret i nordvest hvor det har gått i ett i møter og mas. Ganske ille når jeg først fikk logget på IF nå. I tillegg er det julebord i kveld og undertegnede har fått rollen som bartender som skal bli interessant. Ha en strålende fredag.

holmen, Eddie47, Calling and 4 others like this.
  13. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    God dag fra London. Sjekker ut mosaikk-kunst og annet fra Damien Hirst.

Variert og mye spennende å se. Anbefales, på Newport Street Gallery i Lambeth.

Gratis inngang, og utenfor det hektiske turisttråkket nå før jul i de mest sentrale delene av byen.

Screenshot_20251128_132649_Photos.jpg

holmen, Wiolenze, Calling and 2 others like this.
  14. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    Go’ættmidda fra North Sea Lounge! Seriøst stinn brakke, sånn var det ikke før plebeierne hos SAS fikk tilgang! :D
    Straks boarding, KLM skal svippe oss til London via Amsterdam. Første leg med junglejet, da blir det stille og fint i kabinen
    Ha en herlig kveld!

holmen, Wiolenze, Eddie47 and 3 others like this.
  15. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,996
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra OSL.

Her har de flyttet flaskeøl bak disk hos barristaen, ble spurt om jeg ville ha den nye eller den vanlige. Den nye viste seg å være Kong Vinter, den vanlige Ramp.
    image.jpg

K

Attached Files:

holmen, Wiolenze, Eddie47 and 4 others like this.

Del denne siden