Trodde et lite øyeblikk at sønnen til @kjeeli hadde blitt veldig voksen, veldig fort, før jeg leste teksten og så hvem som hadde postet bildet.
Det er sånn det henger sammen ja. Nå begynner det å demre. Samme interesse, og like glad i schprudel. Det var hyggelig å møte far. Mvh Veldig voksent barn, atter en gang forlatt av far, som tok første fly hjem.
Arbeidsdagen var tydeligvis lengre for meg enn for de store massene. T-banen hjem fra jobb klokken litt-over-fem er ikke akkurat proppfull... God helg!
Men er ikke dette et ekstratog fra spor 4 på Stortinget da? Overraskende mange som ikke veit at disse sporene finnes.
Statuslaus som jeg er, var det veldig hyggelig av @veeegard å invitere meg til et besøk i loungen på CPH Trivelig kar som lurte Senior til å nyte noen glass bobler før kl var 12. Ble også noen glass etter kl 12 i loungen Rakk til og med et turnaround glass på GDN Hvis alle opprinnelige bestilte segmenter kommer, er jeg et steg høyre på rangstigen. Gir full gass mot Gull nå Ps @veeegard flyet mitt ble 30 min forsinket fra gate God tur til alle reisende og God helg til resten
Her sitter man på LAX og venter på at checkin skal åpne. Begynner man å bli for godt vant når man irriterer seg over at reisefølget har baggasje som må sendes slik At vi må sitte og vente på at n innsjekken åpner fremfor å kunne sitte i loungen?
God fredag fra Aspire lounge i Nairobi int.airport. Liten lounge men maten de serverer er bra, mye å velge på. Gode drikkevare også. Turen går videre til Frankfurt og Oslo.
Klart det er reisefølget som er problemet @Neonex.. Løsningen er jo å si "kos dere ned allmuen, sees på flyet." for deretter å trave asap til første lounge.. Viktig å gå fort, så ikke du får allmuen-lus på veien. De preller heldigvis fort av når du kommer inn i loungen såfremt de ikke har fått ordentlig fotfeste..
God kveld fra Nordens Paris. Bare 5 dager til jeg skal ut å fly! Selv om SAS slakter opptjeningen går jeg vider pga. Segmenter. Har alt regnet meg frem til fornyet sølvkort i Februar (Perioden min går ut i September 2019) Men ellers har dagen vært bra her i Tromsø. Kameraten min har jobb i diplom is og selger mer her i Tromsø enn det han gjorde i Porsgrunn enkelte dager i sommer. Jaja, hva man klarer. Ha en god kveld til alle dere der ute.
God kveld fra BGO, landet nettopp etter det som må være den mest turbulente flyturen jeg har hatt på lenge. Turbulens mer eller mindre hele turen fra OSL, og må mer eller mindre sette sjøbein nå. Det tror jeg ikke jeg har opplevd før.
God kveld fra vindfulle Bergen! Lang dag med sightseeing og trasking i Bergen er unnagjort, og en god middag på Nama fortært. Litt spesielt å stå i ro og føle at gulvet gynger når man kommer inn etter å ha gått ute og til tider blåst bort. Kjenner jeg er spent på hvordan morgendagen blir med alt regnet som et meldt. Men den tid den sorg. Nå er det hotellrommet og TV-titting som gjelder. Ha en god kveld videre, i både med og motvind!
God kveld fra et vindfullt Sandviken. Posten kom med hyggelig ovveraskelse i dag! Pakke fra SAS, Diamond Goodie Bag, med Champagne Sabel.. Var ikke mye å velge i, men den syns jeg var passende.. mon tro om man får den med på neste C/F tur? C