Det er uansett bedre enn at han var der under fødselen. Eller enda verre: under unnfangelsen (og hun ikke var med..) Spøk til side: gratulerer @Travellingalf ! Og lykkeønskninger til mor, far og den lille globetrotteren!
Sant det Jeg gir etter for dette massive og umennesklige presset! Skambud på oppgradering er lagt inn!
God ettermiddag fra hovedstaden. Gratulerer så mye til @Travellingalf og familien Her i hovedstaden er det vakthelg på jobb som står for døren så det blir lite liv og røre i helgen, blir nok en tur på jobben både i morgen og søndag ser det ut til så da går nok helgen unna. Men greit når man skal ha en helg hvor det blir mest jobbing at det er nok av ting å se på tv mellom slagene.... Sjakk på NRK og OL på Eurosport skal nok få fylt opp timene mellom arbeidsøktene God helg folkens
@Travellingalf Først gratulerer!! Min yngste var mer kjent i Senator i FRA og STR enn CPH og OSL før hun var 10 ...det går fort å skjemme dem bort! Nå er hun stor og sutrer over at hun ikke har EBG lenger fordi hun har hatt fødselspermisjon ... Er det rart vi drikker?
Eg skulle nok ha tatt godt vare på han. Gratulerer @Travellingalf, eg veit ikkje korleis det blir med deg i kveld, men no er eg omsider i gang med feiringa. Fortset ombord på Widerøe sin Dash med malingsfjernar ("rødvin") om straks. Ha ein fin kveld alle sammen! Hipp, hipp hurra!
God veldig sen Fredag fra iskalde Boston. Vi overlevde gårdagens flight med LN-RKP, godt hjulpet av et supert crew og svært få medpassasjerer. Var faktisk ikke mer enn noen-og-sytti pax totalt, hvorav 11 i biz. Og gratulerer til den nybakte!