God morgen godtfolk og fe! Skal man legge lit til statsmeterologene, og det gjør man vel, ser det ut som det endelig skal våres og somres østpå. Etter levering av arving i bhg, kan det konstateres annen type luft ihvertfall, mer varme og mer fukt. Ønsker godtfolket en fin en!
God formiddag fra kontoret. Solen skinner, jeg er ferdig med dagens treningsøkt, og har sjekket inn på morgendagens flighter. Ikke så verst dag, detta! Ha en fin en!
God formiddag fra Porsgrunn. Akkurat snakket med SAS i telefonen. Purret på billettering av en reise til Maldivene. Fikk også slettet strafferunde innom ARN på hjemtur. Nå blir hjemtur MLE-LHR-OSL. Skjønner ikke hvorfor forrige agent absolutt skulle ha oss innom svenskene på hjemreisen? Nuvel- sola skinner. Det blir beising av terrassen før jobb kl 15. Uten øl
God formiddag fra det bergenske. Rolige dager med arvingen, kaffekopp nummer to står klar. Snart en liten tur østover for å hilse på relativt ny arving i annen del av familien.
God føremiddag frå Florøida. Sola skin og eg er stort sett blid og fornøgd. Dagen starta i natt med litt ryggplager. Eg er rett og slett for framoverlent på heimekontoret mitt. Dagen vart straks betre då eg gjekk inn i SAS-appen og valgte seter på flightane til IAD i juli. Det er utruleg kor godt slikt er å gjere, sjølv om det er to månader att til eg skal setje kursen over fjorden. Rai rai!
Tirsdag har krysset av Kroatia i forhold til land jeg har vært i, så en shampis for det i 36 000 fots høyde
Varme i anmarsj, men ikke i praksis? Føltes digg og ganske varmt da jeg satt meg i bilen etter dagens workshop, ikke helt mentalt klar for en halvannen times kjøretur hjem. Vel hjemme, dønn klar for balkongkontor, har nå grå skyer dekket til og effektivt tatt brodden av det som var av digg arme, så nå er det nesten litt kjølig å sitte utendørs. Sikkert et luksusproblem. Ha en sjukt bra en uansett!