Strategi for EBG?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RBingham, 17. mai 2026 kl 23:44.

1. RBingham

RBingham Nytt Medlem

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    18
    Er EBG i dag, men tror det ryker når perioden min går ut 28. februar 2027, så tenkte å prøve å jobbe meg mot fornyelse et år til.

Har foreløpig bare fått 10k nivåpoeng etter å ha brukt 100k på Saga MC.
    Når nok uproblematisk 200k spend, og dermed totalt 20k poeng, i løpet av året, men neppe stort mer enn det.

Jeg kan fikse Conscious Traveller både i år, og i januar neste år, for til sammen +10k nivåpoeng.

Da vil jeg ha 30k nivåpoeng med DNB og dobbel ConsciousT.

Jeg har flydd litt, men har stort sett bare fått lommerusk for disse, knapt nok desimaler i den store sammenhengen.

Har dere noen tips til å få de resterende 15k nivåpoengene som trengs?

Siden DNB-spend for februar vel ikke kommer på "lønnsslippen" før noen dager ut i mars, så teller vel ikke de på denne perioden, og jeg må i så fall bruke 100k i løpet av januar måned for å utløse 10k nivåpoeng fra DNB før perioden min er over. Det blir veldig seigt. Og likevel er jeg fremdeles ikke i mål. Så må nok finne noe annet.

Vurderte å skaffe Amex igjen, men må vel ha flere hundretusen spend for å få de nødvendige nivåpoengene der nå (og jeg har ikke *så* store utgifter etter å ha brukt Sagaen til alt det andre.

Er det noen spesielle reiser/billetter som gir bra mengde nivåpoeng for the buck?
    Er det noen metoder for å tjene inn nivåpoeng jeg ikke har tenkt på?

Kort sagt, fyr løs, tar i mot alle forslag med stor glede og entusiasme! :D På forhånd mange takk!

Del denne siden