Siden det er inneklemt dag har vel alle fri idag? Det var iallfall det sønnen min på 17 trodde Her må det jobbes, men det starter hos BOS for en garantisjekk av bilen før den utløper om 3 uker. Snart helg!
Formell fridag i dag, det blir landbasert "Harrytur" for å hente Wittmann Morstein GG (Riesling) på Systembolaget (Den vinen er IKKE harry!) i både vanlig dimensjon og Magnum.
God morgen fra hjemmekontoret. Tok ikke fri i dag, det utsatte jeg til neste uke i stedet. Så i dag skal jeg få ryddet unna det ene og det andre i innboksen uten å bli forstyrret. (Og kanskje ta en litt lang lunsj?) SAS har fått en ny feature i appen. Ha en fin en!
God morgen fra hjemmets ikke-kontor! Inneklemt dag og litt vel mange timer på plusstiden medfører avslappende dag hjemme. Fruen jobber, vesla har eksamen og jeg kikker på mulige bonusreiser. Helt grei fordeling av oppgaver! Ha en strålende dag!
God formiddag fra arbeidslivet. Første jobbdag på tre uker, men har jobba som et svin med å male huset i de tre friukene. Og i går kom trøkken i trynet- siste veggen har fått " fungicidgulning"- ifølge Jotun kan det skje hvis luftfuktighet og temperatur endres raskt etter maling. Det kom seff en skur ut av det blå, to timer etter ferdigmala.. Nå ser det ut som noen har pissa på den hvite veggen min- skal visst forsvinne av seg selv ila noen uker. Faen ass.. På den positive siden fant jeg to biz billetter til BOM. SAS og Virgin atlantic OSL-LHR-BOM t/r i januar. 180000 p + CT Kjøper billetter til MLE t/r separat med indigo "lavpris" 10k for to pax Ha en kritthvit dag