Torsdag og fridag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 14. mai 2026 kl 09:45.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,592
    Bonuspoeng:
    293
    Artig med disse fridagene hvor vi endelig kan slappe av midt i uken.
    Før i verden visste jeg alltid hva planen var for dagen, men nå er den høggene lik alle de andre dagene. Forskjellen er at polet er stengt..
    Fruen har kjøpt alt for mange grønnsakplanter og da måtte jeg sette opp en ekstra plantekasse ..
    Hvert år drømmer hun om store avlinger, ofte blir det med drømmen..
    Godt det er helg e21dccf6-a031-4bbb-857e-90476da5fa40.jpeg 6e7ed518-6670-493e-8d54-ca6fc2ba1d08.jpeg

Calling, Wiolenze, Berlioz and 2 others like this.
  2. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,908
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra pissvær i nordvest. Spratt ut av sengen idag da varsel om 6 ledige business seter fra SEA plinget inn fra awardfares i slutten av mai. Jeg fikk da sikret 3 av de og 20 min senere var de 3 andre vekk. Så da blir det business tur/retur på alle i reisefølget og vi slipper å fly om LAX på vei hjem. PS! har avbestilt 3 Delta First billetter mellom SEA og LAX 30. mai og 1 SK bis og 2 premium billetter fra LAX til CPH 31.mai. Ja det har blitt litt gebyrer men sånn er det. Nå venter SK sin A350 på rad 1 hjem igjen og fikk jaggu koblet på direkteflyet til AES også.

Og senere i dag går turen til Vigra for CRJ tur til Køben. Egentlig Arlanda og Finnair som er målet men utvidet med en reisedag siden det jo er langhelg og inneklemt dag. Ser at CRJ maskinen p.t er i Vilnius en tur før den kommer oppover hit.

Off dette ble et mye lengre innlegg enn jeg hadde tenkt. Ha en strålende Himmelsprett.

Calling, Wiolenze and Berlioz like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,246
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Trøndere skal besøkes. Igjen.

Fridag er tydeligvis reisedag. For massene. Detektert ut fra null kø i fasttrack. Pa den andre siden var det flere enn ventet i loungen. Kanskje brukte de bare den andre inngangen.

Lider litt av samme syke som fru @Eddie47. Men jeg starter med frø. Mange. Og det er bra, for frafallet er stort. Satser på at avlingskadefondet trår støttende til så vi kan handle på Kiwi. Og få 15% trumf.

Ha en fin fridag!

Calling, Ololsen and Wiolenze like this.
  4. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,550
    Bonuspoeng:
    293
    Morgen fra LHR. Ikke spesielt god. BA har innstilt LHR-DUB og flyttet meg til kveldsflyet LCY-DUB. Da rekker jeg ikke noe møte i Dublin og knappest flyet videre til OSL i kveld. Det var SK med Embraer uansett så likesågreit.

Endrer planen og det blir SK804 rett hjem. Stivt med 7lapper for en enveis. DXB-DOH i «first» med QR var rimeligere men den ga enormt dårlig betalt i TP:

IMG_9865.jpeg

Det ble med en kort natt hos IC Park Lane, var i det minste velkommen og fikk oppgradert til suite med separat soverom og balkong.
    IMG_9863.jpeg

Calling and Ololsen like this.

Del denne siden