God morgen fra OSL. Trøndere skal besøkes. Igjen.
Fridag er tydeligvis reisedag. For massene. Detektert ut fra null kø i fasttrack. På den andre siden var det flere enn ventet i loungen. Kanskje brukte de bare den andre inngangen.
Lider litt av samme syke som fru @Eddie47. Men jeg starter med frø. Mange. Og det er bra, for frafallet er stort. Satser på at avlingskadefondet trår støttende til så vi kan handle på Kiwi. Og få 15% trumf.
Ha en fin fridag!
Last edited: 14. mai 2026