Det er bare å spørre henne! Normalt svar vil være: Hva? Kjenner du disse? Fly og drikke med ukjente karer? Jeg reiser tross alt med min søster ....
God ettermiddag fra hovedstaden. Har kun vært hjemme i to dager nå, og det var en brutal overgang fra sol og varme til kaldt, vått og mørkt. Og altfor mye å gjøre på jobb... Drømmer meg allerede bort igjen, og det blir ikke bedre av å se på bildene fra Gaggan sin nye restaurant som åpner i Bangkok snart. Der må jeg få booket bord!
God Fredag! Dagen startet som den burde, med en god natt søvn på jobb, slik at man starter helga våken og uthvilt til kl 0800 Fikk også et innfall om å gjøre mitt for å redde kloden! Endte dermed opp med å bestille meg en ny Audi e-tron MDG-Lan tipper jeg er stolt! Så ble oppkjøring og utviding av førerkortet til klasse c1 gjennomført, så alt i alt en meget god start på helgen 36 dager til avreise Bali, det gledes! God Fredag og nyt helgen folkens
God kveld fra hovedstaden. I dag savnet jeg lue i morges, det meldes om fortsatt kaldt fremover så er vel bare å innse at "winter is coming", så får vel finne frem lue og hansker snart... den første snøen i Holmenkollen kom jo allerede forrige dagen, så kanskje man kan starte skisesongen tidligere i år enn i fjor, noe positivt er det jo med vinteren også Ellers er det alltid godt med helg, særlig når man vet at neste uke blir en lang arbeidsuke så da er det greit med en rolig helg som oppladning. Nyt fredagskvelden folkens
Bartender bekrefter at jeg er i East Harlem! Hvor tøft er det! Jeg er Roger Moore! Feirer med bourbon. Må gå 60 gater for å hente bagasje og ytterligere 20 for å sjekke inn på nytt hotell. Kollektivt er uaktuelt på denne turen. Flere drikkestopp
God fredag kveld! Kom nettopp hjem fra familie bursdagsfeiring av husets 18 åring. Måtte jo bli Sumo på Solli og far kommer hjem med ca 4500 poeng og happy familie
Ingen fly i dag. Men jaggu er jeg i dag oppe i 100 bonusreiser - Siden 2003! Bla: 2x Lufthansa F 1x Asiana F 2x Singapore Suite a380 (Gammel) 6x Thai F a380 1x ANA Suite (Ny 2019) Og masse masse annet gøy! Takk til Insideflyer, lærer nye ting nesten hver dag
Bartender komplementerer meg for klesstil, noe som betyr at jeg må drikke en Guinness til for cash. Fortsatt fredag?