Friday, Friday - Gotta get down on Friday

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Sunnfjordingen, 25. juli 2025.

1. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå opphaldsveiret i Sunnfjord. Fredagen er arbeidsdag på heimekontoret, med residensen full av ungar og ikkje minst madammen.

Skal eg få meg ein liten sommarferie i år, eller blir eg heime? Det vert i alle fall leita febrilsk etter bonusbillettar.

2. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    Oops, ser ut som vi startet to fredagstråder samtidig. Jeg klarer ikke slette den heller.

The_Dude liker dette
  3. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,270
    Bonuspoeng:
    183
    Go føremiddag frå BGO, etter 26dagar på reisefot så går turen heimover. Skulle egentleg vore 10dagar på jobb, men blei 26…. Jaja. Slik går det. Oslo-Japan-Singapore og avslutta på solkysten. No blir der straks SK til Oslo og bilen heim. God helg!

EndreD, Spielhaug, Calling and 10 others like this.
  4. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    2,947
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Tropea, Sør-Italia. Etter 14dager med svært behagelige 28-30C blir det en varm dag i dag med 38C. Blir nok mye bading og en lang lunsj med spaghetti vongole som skylles ned med iskald lokal hvitvin.

SAS MC har virkelig fått kjørt seg i sommer. Heldighvis er det 30p/NOK100 når man betaler i EUR.

EndreD, Spielhaug, Calling and 9 others like this.
  5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,522
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra BER.

Her nytes morgenkaffen i LH-loungen mens det tittes ned på en SAS-maskin som snart skal gå direkte til en skandinavisk hovedstad. Direkte, og dermed er det ikke Oslo den skal til, den slags driver jo ikke bolaget med.
    Dermed blir det istedet en strafferunde via FRA, da blir det alle fall noen ekstra poeng nærmere SEN-fornyelse.
    Igjen litt vått i Berlin i dag, skal bli godt å komme tilbake til sydlige forhold i Oslo.

Ha en flott fredag!
    20250725_093627.jpg

EndreD, Spielhaug, Calling and 9 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,302
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Finværet gir seg ikke. I morgen må vi av gårde og se om det er multer igjen. De kan være plukket, de kan være smeltet, hva vet vel jeg? Men det må uansett sjekkes.

Har nå også kansellert en bonustur og fått vårt første straffegebyr. Jaja, ombestemmer man seg svir det.

Ha en fin dag!

7. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    484
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra England! Her er det faktisk sol for en gangs skyld, så da er det typisk leit at jeg skal tilbringe dagen innendørs.

Har drevet å kikket på Dakota Norway gruppa, er det noen som har tatt turen med de før? Tenker det hadde vært rimelig moro neste gang jeg er i hjemlandet :)

IMG_3556.jpeg

8. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra D.C

Merker meg at @Nuvolari er på en mine favorittferier, og satssr på retur til Italia om to år. Når de små barna er gamle nok til å meg spise vongole i fred.

Her skal det bli 37 grader i dag, tenker vi må finne noe badeland eller slik.

EndreD, funkenstein, Calling and 10 others like this.
  9. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    Frister veldig. Orge en IF-tur?

JonathanI, morradi and turaga008 like this.
  10. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    484
    Bonuspoeng:
    63
    Det hadde absolutt vært noe! Godt mulig jeg skyter opp et signal-nødbluss når det skulle bli aktuelt :)

The_Dude, Berlioz and morradi like this.
  11. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Gjør det! :)

The_Dude and turaga008 like this.
  12. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    2,947
    Bonuspoeng:
    113
    @The_Dude Vært på de Eoliske øyer?

På sommern drar vi nesten alltid til Italia. Så sparer vi de lengre reisene til høst, jul, vinterferie og påske. Årets Italiatur er OSL-Palermo-Salina-Panarea-Lipari-Tropea-Scopello-Palermo-OSL.

The_Dude and Spielhaug like this.
  13. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,480
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bonaire!

IMG_4481.jpeg
    Siste dag her før hjemreisen startet i morgen, med Jet Blue til JFK. Heldigvis bærer det ikke rett hjem, først skal vi ha fire dager på Manhattan

Dagen skal makses, så bilen er alt pakket og klar for avreise beach club hvor jeg skal prøve å bruke opp den siste rest av dykketankene.

På ettermiddagen blir det et siste avskjedsdykk syd på øya for fruen og meg, rester av tanker og bly og middag på vår favoritt restaurant.

EndreD, The_Dude, Spielhaug and 9 others like this.
  14. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hytta.
    Hunden skal straks ut på tur, og det betyr at jeg får is! (Hvis ikke iskiosken er tom for is igjen da..)

Har badet tre ganger i dag. Morgenbad, og to ganger for å kjøle meg ned mens jeg har jobbet i hagen. Slitsomt i varmen, men det blir veldig fint etterpå.

Ha en fin en!

Sonictravel, The_Dude, EndreD and 7 others like this.
  15. stakar

stakar Frequent Traveler - EBP

Likes mottatt:
    987
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bellevue, Seattle. Regntung dag og ca 15 grader men skal bli bedre utover dagen. Først noen timer med jobb, så blir det en tur ut til Everett og Boeing Future of Flights. Hjem i morgen med SK938 :)

16. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, og tenker at det er en god kandidat til neste Italia-tur.

Nuvolari liker dette

Del denne siden