Dette må være noen rare folk …. « Plutselig kan to middelaldrende menn som ikke kjenner hverandre, altså ta en reise fra Oslo til Oslo, via en mengde andre flyplasser i inn- og utland, mens de nipper til vin på de fremste setene. Eller i loungene. For å sikre diamantkort i ett år til.»
God morgen fra Guadalajara, Mexico Jeg fant ut at Guadalajara er i Spania også. Men der er ikke jeg. Ellers er planen i dag å se om jeg finner Jesus vandre i gatene for det vil jo være en kulturopplevelse! Kjipt at min meksikanske vennine er syk og har mye å studere, men får se om jeg (ikke bokstavelig) får kidnappet henne for minst et møte før jeg stikker av på tirsdags morgen. Men vi får se hva det blir til. Ellers ønsker jeg alle her inne en fin fredag
Kofferten min er på vei over Atlanteren. Visste ikke at AirTags fungerte i luften, men noen har tydeligvis WiFi på flyet hvor den er på tur, og plukker den opp. Som nevnt i den første tråden min kunne jeg se at den var lastet på et fly fra pre-clearence delen av DUB, men aner ikke hvor her borte flyet skal.