Jeg har heller ikke fått for forrige uke, men fikk med en gang for uken før (slik det pleier å være). Får se i morgen hvordan det går med denne ukens opphold. Oppdatering: Ukens opphold kom som vanlig, men mangler fortsatt fra forrige uke.
Bestemte meg for å ta frokost på Scandic Sjølyst i dag, mest pga at jeg måtte en tidlig-morgen-ærend i nærheten. Rolig stemning, god plass, men ikke det største eller mest spennende utvalget. Hadde dog en opplevelse om at kvaliteten var god. Ingen som sjekket (kanskje like bra fordi IT-systemene til Scandic er nede akkurat nå…), spaserte bare rett opp trappa og inn til frokostsalen.
Har også vært innom der, bare glemt å skrive noe om det. Da jeg var innom ga jeg beskjed på vei inn døren i resepsjonen og de skrev det ned. Tror det kanskje bare var på en post-it-lapp eller i et Notepad-vindu som ble lukket. Virker som den er helt på linje med Vulkan-frokosten, bare med dårligere skinke. Svært lokale da, og jeg har klart å finne en rute på vei til nytt kontor som gjør at jeg kan ta en svipptur innom en gang i blant.
Landa i god tid på Sola i går så tok gratis frukost på Scandic Sola airport sidan den ligg ved sidan av flyplassen før eg reiste på kontoret. Helsa på resepsjonisten og spaserte rett opp til frukost. Ingen som sjekka meg eller noko så der var det rett fram for alle som ville ha gratis frukost. Heilt grei hotellfrukost, musli med yoghurt, frukt, smoothies, egg, bacon, pålegg, crossaints &kaffi, det hjartet måtte begjære. Men svake på ost, ingen blåmuggostar eller andre fine kvitmuggostar.
Tok en frokost med en kollega (som betalte seg inn) på Scandic Oslo City i går. Resepsjonist ba om telefonnummer for å sjekke status, tilbød oss uoppfordret å lagre bagasje bak disken og hovmester (som også tilfeldigvis var i resepsjonen) ønsket oss mer enn velkommen. Meget positivt overrasket, da dette var mitt første forsøk. Frokosten i seg selv var helt grei og typisk Scandic. Har også begynt med sommertider, så den varer helt til 10.30.
Vil faktisk slå et slag for scandic byporten der frokosten er i regi av Egon. Helt topp med ferdigskrelte kokte egg og skikkelig kalkunskinke for de av oss som prøver å få opp proteininntaket til frokost! Og de har en veldig god byggrynsgrøt. Er titt og ofte innom da jeg bor ca 5min å gå unna, viser membersiden i appen når jeg går inn på Egon og blir ønsket hjelterlig velkommen hver gang.
Scandic Alta hadde en bra frokost. Var en del ting jeg ikke forventet som avokado, sveler (med ferske jordbær) og iskaffe + iste i tillegg til alt det vanlige. Godt utvalg i egg og rause med bacon. De var flinke med påfyll og rydding/renhold. Litt styr i resepsjonen da jeg skulle si fra. De fikk opp halv pris da de prøvde å registrere det i kassa, men til slutt skar de bare gjennom og ba meg finne et bord.
Fikk testet denne fordelen som jeg ikke trodde jeg skulle få bruk for, på Scandic Billingen i Skøvde av alle steder. Har vært på cup med jr og etter utsjekk fra skolen siste dagen tok vi en hotellfrokost som sikringskost før kjøring til Norge. Helt kurant og jr var happy.
Scandic Hell i går, Scandic Nidelven i dag. Ikke noe problem å slippe inn, bare å vise appen. Hell trengte en signatur, på Scandic Nidelven var det bare å gå rett inn - dog kl 07.00 da frokosten åpnet, så ikke akkurat fullt.
Har spist både frokoster, lunch og middagsbuffé på Hell og de har virkelig bra nivå. Kanskje ikke helt nidelven, men det er ikke veldig langt unna altså.
Er Level 5 og det er nå også eks-forloveden. Ringte og sjekket hvordan 2 for 1 frokost ble håndtert når to stk Level 5 bor på samme rom. Begge gratis, eller betale for en og spise to? Det var et nytt spørsmål for damen, og det måtte tenkes litt. Men svaret ble bestill rom uten frokost, og betale for en ved ankomst. Da ble det et oppfølgingsspørsmål angående pris på frokosten. Den er lavere ved nettbestilling enn å bestille ved ankomst. Svaret var fortsatt å bestille uten frokost, men å ringe Scandic kundeservice så legger de til frokost til nettpris! Håper mange gjør dette slik at de blir lei maset og finner en enklere løsning!
Herlig. Er fra Stjørdal så har spist en del lunsjer og middager der men bor i Trondheim nå så visste ikke om jeg skulle orke å kjøre for frokost Da tester vi det en dag, thanks
Da er vi to schjørdalinger her da Var bare tilfeldigvis forbi, droppet av familien på Værnes ganske tidlig og dro nedom etterpå. Om det er verdt turen dit *i seg selv* er jeg litt usikker på.