Frokost på Scandic

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av EndreD, 29. april 2025.

1. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,133
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har heller ikke fått for forrige uke, men fikk med en gang for uken før (slik det pleier å være).

Får se i morgen hvordan det går med denne ukens opphold.

Oppdatering: Ukens opphold kom som vanlig, men mangler fortsatt fra forrige uke.

Last edited: 11. juni 2025
  2. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,268
    Bonuspoeng:
    93
    Bestemte meg for å ta frokost på Scandic Sjølyst i dag, mest pga at jeg måtte en tidlig-morgen-ærend i nærheten.

Rolig stemning, god plass, men ikke det største eller mest spennende utvalget. Hadde dog en opplevelse om at kvaliteten var god. Ingen som sjekket (kanskje like bra fordi IT-systemene til Scandic er nede akkurat nå…), spaserte bare rett opp trappa og inn til frokostsalen.

eventyrer and Wiolenze like this.
  3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,881
    Bonuspoeng:
    183
    Har også vært innom der, bare glemt å skrive noe om det. Da jeg var innom ga jeg beskjed på vei inn døren i resepsjonen og de skrev det ned. Tror det kanskje bare var på en post-it-lapp eller i et Notepad-vindu som ble lukket.

Virker som den er helt på linje med Vulkan-frokosten, bare med dårligere skinke. Svært lokale da, og jeg har klart å finne en rute på vei til nytt kontor som gjør at jeg kan ta en svipptur innom en gang i blant.

EndreD liker dette
  4. tafta

tafta Nytt Medlem

Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Landa i god tid på Sola i går så tok gratis frukost på Scandic Sola airport sidan den ligg ved sidan av flyplassen før eg reiste på kontoret. Helsa på resepsjonisten og spaserte rett opp til frukost. Ingen som sjekka meg eller noko så der var det rett fram for alle som ville ha gratis frukost.

Heilt grei hotellfrukost, musli med yoghurt, frukt, smoothies, egg, bacon, pålegg, crossaints &kaffi, det hjartet måtte begjære. Men svake på ost, ingen blåmuggostar eller andre fine kvitmuggostar.

EndreD liker dette
  5. tmolvik

tmolvik Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Tok en frokost med en kollega (som betalte seg inn) på Scandic Oslo City i går. Resepsjonist ba om telefonnummer for å sjekke status, tilbød oss uoppfordret å lagre bagasje bak disken og hovmester (som også tilfeldigvis var i resepsjonen) ønsket oss mer enn velkommen. Meget positivt overrasket, da dette var mitt første forsøk. Frokosten i seg selv var helt grei og typisk Scandic. Har også begynt med sommertider, så den varer helt til 10.30.

NoLimit and EndreD like this.
  6. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    93
    Vil faktisk slå et slag for scandic byporten der frokosten er i regi av Egon. Helt topp med ferdigskrelte kokte egg og skikkelig kalkunskinke for de av oss som prøver å få opp proteininntaket til frokost! Og de har en veldig god byggrynsgrøt. Er titt og ofte innom da jeg bor ca 5min å gå unna, viser membersiden i appen når jeg går inn på Egon og blir ønsket hjelterlig velkommen hver gang.

7. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,246
    Bonuspoeng:
    183
    Scandic Alta hadde en bra frokost. Var en del ting jeg ikke forventet som avokado, sveler (med ferske jordbær) og iskaffe + iste i tillegg til alt det vanlige. Godt utvalg i egg og rause med bacon.

De var flinke med påfyll og rydding/renhold. Litt styr i resepsjonen da jeg skulle si fra. De fikk opp halv pris da de prøvde å registrere det i kassa, men til slutt skar de bare gjennom og ba meg finne et bord.

IMG_7010.jpeg IMG_7011.jpeg IMG_7012.jpeg IMG_7013.jpeg IMG_7014.jpeg

obay, Ololsen, kongenamundsen and 8 others like this.
  8. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,246
    Bonuspoeng:
    183
    Her er tydeligvis de hotellene som burde sjekkes ut med tanke på god frokost.

IMG_7034.png

Ololsen, Maggie, Earl and 3 others like this.
  9. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,427
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk testet denne fordelen som jeg ikke trodde jeg skulle få bruk for, på Scandic Billingen i Skøvde av alle steder. Har vært på cup med jr og etter utsjekk fra skolen siste dagen tok vi en hotellfrokost som sikringskost før kjøring til Norge. Helt kurant og jr var happy.

EndreD liker dette
  10. tstone

tstone Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,232
    Bonuspoeng:
    93
    Scandic Hell i går, Scandic Nidelven i dag. Ikke noe problem å slippe inn, bare å vise appen. Hell trengte en signatur, på Scandic Nidelven var det bare å gå rett inn - dog kl 07.00 da frokosten åpnet, så ikke akkurat fullt.

Spielhaug liker dette
  11. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,016
    Bonuspoeng:
    183
    Er frokosten på Hell bra, sammenlignet med Nidelven?

12. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,851
    Bonuspoeng:
    183
    Har spist både frokoster, lunch og middagsbuffé på Hell og de har virkelig bra nivå. Kanskje ikke helt nidelven, men det er ikke veldig langt unna altså.

EndreD and paramberg like this.
  13. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,323
    Bonuspoeng:
    183
    Er Level 5 og det er nå også eks-forloveden. Ringte og sjekket hvordan 2 for 1 frokost ble håndtert når to stk Level 5 bor på samme rom. Begge gratis, eller betale for en og spise to? Det var et nytt spørsmål for damen, og det måtte tenkes litt. Men svaret ble bestill rom uten frokost, og betale for en ved ankomst.

Da ble det et oppfølgingsspørsmål angående pris på frokosten. Den er lavere ved nettbestilling enn å bestille ved ankomst. Svaret var fortsatt å bestille uten frokost, men å ringe Scandic kundeservice så legger de til frokost til nettpris! Håper mange gjør dette slik at de blir lei maset og finner en enklere løsning!

14. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,697
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke Scandic en mailadresse man kan fikse sånt istedenfor å ringe inn?

15. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,323
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fant bare tlfnr som kontaktmulighet.

16. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,315
    Bonuspoeng:
    163
    Hehe. Her kan vel den enklere løsningen fort være å bare forbedre bort fordelen...

17. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,557
    Bonuspoeng:
    93
    [email protected]

18. tstone

tstone Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,232
    Bonuspoeng:
    93
    Enig med obay her. Det er nesten på nivå med Nidelven, men ikke barista/omelettkokk osv.

paramberg liker dette
  19. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,016
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig. Er fra Stjørdal så har spist en del lunsjer og middager der men bor i Trondheim nå så visste ikke om jeg skulle orke å kjøre for frokost :p Da tester vi det en dag, thanks:cool:

20. tstone

tstone Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,232
    Bonuspoeng:
    93
    Da er vi to schjørdalinger her da ;)
    Var bare tilfeldigvis forbi, droppet av familien på Værnes ganske tidlig og dro nedom etterpå. Om det er verdt turen dit *i seg selv* er jeg litt usikker på.

obay liker dette

Del denne siden