Lignende opplegg på CPH som på OSL. Det er nå bare gullstua som er åpen for alle som har lounge tilgang. Såvidt jeg kunne vurdere var det noenlunde normalt utvalg av mat og forfriskninger der, rent bortsett fra at kaffebaren var steng.
Statusoppdatering fra SAS lounge utland: Personalet informerer om at selvbetjening av alkoholholdig drikke er tilbake fra klokken 16
Som på Gardermoen da. Heldig at OSL-loungen er rett ved siden av inngangen til SAS utland lounge. Har savnet SAS lounge på utland, men nå er både mat og drikke så midt på treet at alternativet borti gangen er mye bedre. Og gullstuen er åpen for alle, så det er jo ikke noe ekstra stas innerst heller. Både mat og drikke er langt bedre der borti korridoren hos OSLounge, med både bobler, drinker og mat som faktisk er god
Dnb private banking mc og vanlig visa bankkort. Vært godt fornøyd med denne loungen i alle år. Alltid en vinner når en flyr DY.
Det kan en skrive under på. Venter dog på Premiumen skal åpne, de var selv usikre, men antyde engang rundt november. Det er en smule bedre bobler der inne
Regner med de åpner opp til fredag ved min ankomst Både maten og drikken er bedre der, samt at det er langt mindre folk der inne. Helt ærlig har jeg alltid tenkt at dette er den hemmelig skatten på OSL mens Sas loungen er stappa, har jeg kost meg i fred og ro her inne.
Hysj hysj, må ikke si det for høyt, er fast inventar der, en gang ble jeg overrasket med kaviar. Ost og bobler er det alltid nok av Nå må de snart åpne AmEx`n på LHR så vi kan bli fast inventar der borte også.
Samme her også! Eneste nedtur var de gangene jeg glemte at de ikke holdt åpent i premium på helgedagene
Bare husk å få en tur innom ARN før du reiser videre, så er det faktisk velsmakende god mat der til å være en flyplass lounge.
Takk for godt tips! Er altfor lite på ARN, men OSL-ARN-LHR er jo også en routing siden jeg er endel i London Faktisk en slik routing som bare IF die-hards kan elske
Hvilken terminal? Og hvilket kort? Jeg er bare middels Amex fan - men har kortet og så langt 4x CT jeg antagelig ikke rekker å bruke. Og burde vel egentlig helst si opp sas elite kortet. I alle fall nå som SAS deler ut diamantkort som fulle sjømenn uansett...